عبدالملک الحوثی با اعلام اینکه بیشتر حکام منطقه از توطئه‎ها و سناریوهای آمریکایی استقبال می کنند، گفت: این در حالی است که طرح‎های آمریکایی ملت‎های منطقه را هدف قرار می‎دهند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، آخرین جمعه شوال، سالروز آخرین جمعه ماه شوال سال 2002 است که حسین بدرالدین الحوثی بنیانگذار فقید انصارالله فریاد بر سر استکبار را در یمن پایه‌گذاری کرد. «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن عصر امروز به مناسبت سالگرد قیام علیه استکبار و مبارزه با مستکبرین سخنرانی کرده است.

عبدالملک الحوثی در ابتدای سخنرانی امروز خود به طرح و سناریوهای آمریکایی در منطقه اشاره کرد و گفت: بیشتر کشورهای و دولت های منطقه تسلیم سناریوهای آمریکایی شدند و از این طرح ها با وجود اینکه ملت های آنها را هدف قرار می دهد، استقبال می کنند.

وی افزود: سکوت بیشتر امت‌های منطقه باعث شده است که زمینه برای استعمار آنها توسط مستکبرین باز باشد.

عبدالملک  الحوثی تاکید کرد که هدف آمریکایی ها سیطره کامل و مستقیم بر همه ثروت های امت های منطقه و اشغال کشورها و استعمار آنها است.

الحوثی گفت: دشمنان امت اسلامی معتقدند که مهمترین چیزی که سیطره بر ملت های منطقه را تضمین می کند، نابودی هرگونه استقلال و آزادی است.

وی تصریح کرد: امت ما این امکانات و توانایی را دارند که امت عظیم، آزاد، مستقل و مقتدر در سطح منطقه و جهان باشند.

الحوثی افزود: در میان امت یمن گروهی مستقل و آزادی‌خواه وجود دارند که امروز با دشمنان مبارزه می کنند و با همه مشکلاتی که پیش روی آنها وجود دارد، مبارزه می کنند.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: آمریکا موضع خصمانه ای در برابر امت اسلامی و طمع ورزی گسترده‎ای دارد و همچنان تمایل استعماری خود را حفظ کرده است.

وی در ادامه سخنرانی خود اعلام کرد که آمریکا از مشکلات ملت های منطقه سوء استفاده می کند و با یک روش حساب شده و دقیق برای هژمونی منطقه و سیطره بر امت های آن تلاش می کند.

وی تصریح کرد: آمریکا همه قدرت های منطقه را از زمان اعلام حمله علیه آنچه که آن را تروریسم و القاعده می نامند، تحت یک ائتلاف جمع آوری می کند، اما به جزء بدترشدن و بحرانی‎تر شدن اوضاع نتایج دیگری به همراه ندارد.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد که عربستان طرح ها و سناریوهای آمریکایی را در منطقه اجرا می کند، به گونه ای که به ضرر ملت‌های منطقه از جمله عربستان است. آمریکا و نظام سعودی مسئول حملات علیه یمن و ریخته شدن خون هزاران بی گناه هستند.

رهبر انصارالله اعلام کرد که «ما در برابر مرحله بزرگی که آمریکا طبق سناریوی خود وضع کرده است، قرار داریم تا بحران و درگیری میان امت ها ایجاد شود.»

وی گفت: آمریکا مهندس آن چیزی است که در کشور ما رخ می دهد و در جنگ علیه یمن حضور مستقیم و غیر مستقیم دارد و از عربستان در این جنگ حمایت می کند.

الحوثی با تاکید بر اینکه عربستان مجری طرح‎های آمریکایی صهیونیستی است، گفت: کشتارها و جنایت های تروریستی که عربستان با جنگنده های آمریکایی اسرائیلی آن را اجرا می‎کند، در خدمت آمریکا و اسرائیل است.

عبدالملک الحوثی در پایان سخنرانی خود به مذاکرات صلح یمن در کویت اشاره کرد و گفت: هیات ملی ما در کویت همه امتیازهای ممکن را ارائه کرد، اما دشمنان می خواهند ما تسلیم شویم که این محال است.

وی تاکید کرد توافق بین انصارالله و کنگره ملی خلق یمن به رهبری علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق این کشور در راستای تقویت مقاومت ملت یمن حاصل شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • خود دکتر ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    اقا بزنید لت و پار کنید این سعودیای نجس را.
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    درود بر رزمندگان یمنی که روی عربستان رو کم کردن
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    صلوات
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    درود بر رزمندگان اسلام در هر کجای جهان که هستند
  • محمدحسین ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    به نظر میرسد بدرالدین الحوثی از همه انقلابیون شیعه انقلابی تر و آگاه تر هستند. خداوند موفقشان بدارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس