کد خبر 609534
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: در آیین‌نامه جدید درباره انصراف نامزدها پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی پس از انتخابات فدراسیون اسکی درباره حواشی این رشته گفت: این انتخابات شاید از نظر شما حواشی داشته ولی به هر حال برگزار شد. 19 نفر نامزد بودند که 11 نفر انصراف دادند و 4 نفر هم غیبت داشتند. در نهایت 4 نفر در انتخابات شرکت کردند که آقای افتخاری به عنوان رئیس انتخاب شد.

وی درباره انصراف نامزدها در انتخابات اظهار داشت: در آیین نامه جدید پیش بینی کردیم و من هم تذکر دادم کسانی که قصد انصراف دارند،‌ صحبت نکنند و دوستان هم رعایت کردند.

سجادی در مورد شائبه‌های انتخاب اعضای مجمع و اینکه کسانی که فعال‌تر بودند انتخاب نشدند گفت: خیر. عده‌ای همیشه سلیقه خودشان را مطرح می‌کنند.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره لباس کاروان ایران اظهار داشت: طرح خوبی انتخاب شده که ورزشکاران در روز رژه آن را بر تن خواهند کرد.

سجادی به وضعیت کاروان ایران در المپیک 2016 ریو هم اشاره کرد وگفت: با سهمیه روز گذشته قایقرانی، تعداد ورزشکاران ما در المپیک به 64 نفر رسید. در مجموع با توجه به بازدیدهی خودم و گزارش‌های ناظران،‌ همه المپیکی‌های ما آماده هستند. فکر می‌کنم ورزشکارانی که امید به کسب مدال توسط آنها وجود دارد در وضعیت خوب جسمی و روحی هستند. امیدوارم آنها این آمادگی را حفظ کنند چون کسی برای مدال نگرفتن به سخت‌ترین میدان رقابت جهان نمی‌آید. زحمات زیادی برای حضور پرقدرت ورزشکاران در المپیک کشیده شده و من امیدوارم ورشکاران بتوانند قابلیت‌های خود را نشان دهند و مردم را راضی و خشنود کنند.

او در پیش‌بینی تعداد مدال‌های کاروان ایران تصریح کرد: تعداد مدال را پیش بینی نمی‌کنم ولی نتایج خوب خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس