کد خبر 609246
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

شورای اجتماعی-اقتصادی سازمان ملل با صدور قطعنامه‌ای رژیم صهیونیستی را بخاطر شرایط بد زندگی در اراضی اشغالی محکوم کرد.

به گزارش مشرق، شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (ECSOC) با صدور قطعنامه‌ای اشغالگری رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کرد.

این قطعنامه اسرائیل را بخاطر «عواقب اقتصادی و اجتماعی اشغالگری بر شرایط زندگی مردم فلسطین در اراضی اشغالی از جمله قدس شرقی و بلندی‌های جولان» محکوم می‌کند.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل، اشغالگری رژیم صهیونیستی را باعث فقر در کرانه باختری و نرخ بالای بیکاری در نوار غزه می‌داند.

در این قطعنامه همچنین تاکید شده است اسرائیل «اقدامات برای بدست آوردن توسعه پایدار در جولان اشغالی سوریه را به تاخیر انداخته است» و رژیم یهودی مسئول «بدتر شدن شرایط اقتصادی و زندگی» است.

البته صدور چنین قطعنامه‌های بلااثر و بی‌فایده‌ای علیه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل تازگی نداشته و دو ماه قبل نیز سازمان بهداشت جهانی طی بیانیه‌ای اسرائیل را مسئول نقض حقوق «سلامت روانی، فیزیکی و محیطی» در اراضی اشغالی دانست.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقگو ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    با هماهنگی آمریکا و اسراییل این قطعنامه صادر شده تا آبروی سازمان ملل بیش از این نرود و در آینده بگویند اگر در قبال کشتار کودکان فلسطینی اسراییل را محکوم نکردیم در عوض این بیانیه های بی ارزش را هم صادر کردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس