کد خبر 608530
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

مقامات وزارت آموزش ترکیه اعلام کردند قصد دارند برای جایگزینی ۲۰ هزار معلم اخراجی، نیروی کار جدید استخدام کنند.

 به گزارش مشرق، به نقل از العربیه، مقامات وزارت آموزش ترکیه اعلام کردند برای جایگزین کردن معلم های اخراجی هفته های گذشته، 20 هزار نیروی جدید استخدام می کند.

این معلم ها با ادعای همکاری یا طرفداری از فتح الله گولن، مخالف سیاسی دولت ترکیه که در آمریکا به سر می برد، از کار اخراج شده اند.

پس از کودتای نافرجام در روز 15 جولای سال جاری در ترکیه، دولت این کشور موج شدید تصفیه سیاسی مراکز دولتی و آموزشی در این کشور را آغاز کرده است به گونه ای که نه تنها تا کنون ده ها هزار نفر در ترکیه دستگیر و یا از کار اخراج شده اند بلکه 15 دانشگاه، 354 مدرسه و همچنین 109 خوابگاه دانشجویی نیز در این کشور تعطیل شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    12 0
    اردوغان میگم کلا همه رو اخراج کن پسرخاله هاتو بیار بزار تو سمت های اجرایی خیالت راحت بشه،قشنگ معلومه که این دلقک بازی شبانه تون هم برای حذف دیوانه وار مخالفان دولتت بوده.طرفداران ات رو هم دیدیم کیا بودن، یه مشت سلفی دارای افکار داعشی بودن قشنگ از ظاهرشون میشد فهمید که تو خواب رویای کنیزان الرقه رو میبینن. من از همینجا تندیس تبر خونین داعش رو به اردوغان تقدیم میکنم بخاطر مارمولک بازی هاش و اشک های تمساح اش که هر ازگاهی میخواد بریزه ولی هرچی زور میزنه نمیشه چون احساس نداره که.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس