کد خبر 608263
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت و درمان ضمن آرزوی توفیق و پیروزی برای ورزشکاران اعزامی به المپیک ریو، گفت: امیدوارم ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

به‌ گزارش ‌مشرق، سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت و درمان در حاشیه مراسم برگزاری ورزش صبحگاهی امروز (دوشنبه)  در پردیس پارک ملت، اظهار کرد: مردم ما امروز خوب می دانند که نیاز به انجام ورزش  همگانی دارند و این نیازی به گفتن ندارد. امروز در سراسر کشور با کمک مسئولان وزارت ورزش  و جوانان استقبال خوبی از ورزش همگانی صورت گرفته است و این روند خوبی برای توسعه ورزش همگانی در بین مردم است.

وی خاطر نشان کرد: حقیقتی که باید بگویم این است که امروز متاسفانه 50 درصد از ایرانیان به افزایش وزن و بیماری‌های مختلف مبتلا هستند که این مساله در سبک زندگی آنها تاثیرگذار بوده و سلامتی مردم را تحت الشعاع قرار داده است.  من از وزارت ورزش  و جوانان برای اجرای چنین برنامه‌ای تشکر می‌کنم و امیدوارم که روز به روز شاهد افزایش مردم در توسعه ورزش همگانی کشور باشیم.

سید حسن هاشمی در ادامه اضافه‌ کرد: امیدوارم که تحرک بدنی به عنوان یک فرهنگ در آینده جا بیافتد.

وزیر بهداشت و درمان ضمن آرزوی توفیق برای ورزشکاران اعزامی به بازی‌های  المپیک 2016 ریو، اظهار کرد: امیدوارم که شاهد نتایج بسیار خوبی از ورزشکاران اعزامی در  المپیک ریو باشیم. البته باید ببینیم که وزارت ورزش  و جوانان و فدراسیون‌ها برای رسیدن به این توفیق چه کارهایی انجام داده‌اند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در جهت توسعه ورزش همگانی وزارت بهداشت و درمان برنامه‌ای را پیش‌رو دارد یا خیر، توضیح داد: اگر بتوانم سعی می‌کنم هر دوشنبه در جهت توسعه ورزش همگانی در پارک ملت حضور پیدا کنم و به انجام این ورزش بپردازم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    نامه ای به آقای وزیر؛ آقای هاشمی شما نمادی از کارآمدی، ارزشی بودن، و توانایی و دلسوزی و تلاش و رسیدگی به محرومین در جمهوری اسلامی بودید. متاسفانه عده ای اطرافیان ادرای خودتان و گروهی از تندروها و جمعی از مخالفان انقلاب و ارزشهای انقلاب در پوشش اصلاح طلبی؛ مثلثی درست کردند تا شما را از گردونه خارج کنند. علی الظاهر موفق هم شده اند. والامر الیکم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس