کد خبر 607665
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹

به گفته سرکنسول ایران در مونیخ پلیس آلمان هیچ گونه ارتباطی بین مهاجم با جامعه ایرانیان فرهیخته قائل نیست و کماکان نگاه مثبت به ایرانیان جاری و ساری خواهد بود.

به گزارش مشرق، عبدالله نکونام سرکنسول ایران در مونیخ گفت: پلیس آلمان هیچ گونه ارتباطی بین مهاجم با جامعه ایرانیان فرهیخته قائل نیست و کماکان نگاه مثبت به ایرانیان جاری و ساری خواهد بود.

این مطلب در دیدار سرکنسول ایران و «هوبرتوس آندرا» رئیس پلیس مونیخ و معاون عملیاتی وی بیان شده است.

نکونام گفت: گفت وگوها با رئیس پلیس مونیخ عمدتا شامل روایت پلیس از ابتدا تا انتهای ماجرا و اطلاعات فردی در خصوص عامل قتل ها و انگیزه های احتمالی بود.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: عمده مطالب، خوشبختانه همان نکاتی است که رئیس پلیس مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی خود نیز عنوان کرده و به هموطنان منتقل شده است.

رئیس پلیس مونیخ تاکید داشت، هیچ گونه ارتباطی بین این فرد و جامعه ایرانیان فرهیخته و صاحب موقعیت مناسب به لحاظ علمی، دانشگاهی و موقعیت های شغلی قائل نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    این آقای کنسول فکر می کند رئیس پلیس مسؤل و انتقام گیر جریان باید باشد - در این کشورها نهاد مدنی به وظافشان می پردازند و هدفشان و رئیس پلیس به تنهائی که نمی تواند با همه ایرانیان برخورد کند ایجاد بد بینی برعلیه ایارن وایرانی مد نظر توطئه بوده و به هدفشان نیز رسیده اند - حالا رئیس پلیس ...!!!!چه حرفهایی تحویل مردم ایارن میدهند واقعا دستگاه دیپلماسی کشورمان عوام زده شده است.
  • محمود ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    این بچه دیگه ایرانی نبوده. زاده و بزرگ شده آلمان بوده اصلا ایران ندیده که بگن ایرانی بوده
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    انقدر کیف میکنم نظراتمو فیلتر میکنی. همینطور انقدر کیف میکنم نظراتمو تایید میکنی. کلا انقدر کیف میکنم که نگو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس