کد خبر 607057
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

تیم بسکتبال جوانان ایران اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان را با پیروزی متقدرانه و با ۶۶ امتیاز اختلاف به پایان رساند.

به گزارش مشرق، بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جوانان قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از ساعت ۱۸ امروز جمعه با برگزای مراسم افتتاحیه در تهران پیگیری شد.

بعد از برگزاری این مراسم، دو تیم ایران و اندونزی از گروه B رقابت ها به مصاف هم رفتند. در این دیدار بسکتبالیست های جوان کشورمان در هر چهار کوارتر حریف خود ر ا با شکست مواجه کردند تا در نهایت با ۶۶ امتیاز اختلاف صاحب برتری شدند.

شاگردان محمدرضا نوری در تیم بسکتبال جوانان ایران در مصاف با اندونزی به برتری ۱۰۶ بر ۴۰ دست یافتند. نتیجه کامل این دیدار به شرح زیر است.

ایران ۱۰۶-اندونزی ۴۰

(۲۸ بر ۹)، (۲۳ بر ۶)، (۲۵ بر ۱۲) و (۳۰ بر ۱۳)

پیش از دیدار تیم های ایران و اندونزی و مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جوانان آسیا و انتخابی جهان ۴ دیدار برگزار شد که طی آن لبنان ۹۷ بر ۳۷ مقابل قزاقستان به برتری رسید، تیم چین با نتیجه ۹۳بر ۲۸ عراق را شکست داد، کره جنوبی مقابل ژاپن به برتری ۹۲ بر ۷۲ دست یافت و تیم هند نیز موفق به کسب برتری ۱۰۰ بر ۹۳ مقابل تایلند شد.

روز نخست مسابقات بسکتبال جوانان آسیا امشب با برگزاری دیدار دو تیم فیلیپین و چین تایپه از گروه اول مسابقات به پایان می رسد.

این رقابتها روز یکشنبه با برگزاری دیدارهای روز دوم پیگیری خواهد شد که طی آن تیم کشورمان مقابل قزاقستان به میدان خواهد رفت.

برنامه دیدارهای روز دوم مسابقات بسکتبال جوانان آسیا و انتخابی جهان به شرح زیر است:

اندونزی-ژاپن (گروه B)

چین - هند (گروه A)

لبنان-کره جنوبی (گروه B)

عراق- فیلیپین (گروه A)

ایران- قزاقستان (گروه B)

تایلند- چین تایپه (گروه A)

بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جوانان آسیا که از امروز با حضور ۱۲ تیم در تهران آغاز شد تا روز دهم مرداد پیگیری خواهد شد. در پایان این رقابت ها سه تیم برتر صاحب سهمیه مسابقات جهانی خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس