سردار سید مسعود جزایری در ابلاغیه ای خطاب به فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که ماموریت ناجا در برخورد با ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در برخی اماکن از جمله محل برگزاری کنسرت ها باید با جدیت انجام شود.

به گزارش مشرق، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغیه ای خطاب به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی پیرامون مسائل برخورد با ناهنجاری های عمومی صادر کرد.

سردار جزایری، در این ابلاغیه تاکید کرده است که ماموریت ناجا در برخورد با ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در برخی اماکن از جمله محل برگزاری کنسرت ها باید با جدیت انجام شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    درود بر مردان نیک ستاد کل نیروهای مسلح و ناجا وزارت ارشاد واقعا خجالت داره که به ناجا گفته بودید حق دخالت ندارید ...
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    احسنت درود برشرفتان
  • امیر ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    0 0
    شان و جایگاه ستاد کل نیرو های مسلح، اصلا در حد اظهار نظر در مورد کنسرت ها و... نیست. این نشون میده که چند جوان تونستند در کشور با رفتار و حرکات زننده خودشون ستاد کل رو هم به اظهار نظر وادارن، از دیدگاه من هرکسی توی کنسرت و هر جای دیگه هر جوری دوست داره رفتار کنه، هرکی میره به کنسرت شرایط اونجارو پذیرفته، ولی اینکه نیروی انتظامی بشه مضحکه دست سیاسیون درست نیست. زشت تر دخالت ستاد کل نیرو های مسلح کشور در این کشمکش سیاسی بود. ستاد کن باید روز به روز به فکر قدرتمند کردن خود و اعضای ستاد باشه نه کنسرت !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس