کد خبر 606624
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

فرماندار شمیرانات گفت: 430 هکتار از اراضی این شهرستان در حوزه اراضی ملی با ارزش ریالی 9 هزار میلیارد تومان رفع تصرف شده است.

به گزارش مشرق، عزت‌الله خان‌محمدی در مورد وضع برخورد با تصرفات اراضی ملی در شمیرانات اظهار داشت: سیاست‌های انقباضی و برخورد با تصرف اراضی ملی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان شمیرانات در پیشانی پایتخت اعمال می‌شود.

فرماندار شهرستان شمیرانات تصریح کرد: هماهنگی بین تمام دستگاه‌های مسؤول در برخورد با تصرف اراضی ملی و ساخت‌وسازهای خارج از مسیر قانون لحاظ می‌شود و دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و اجرایی پای کار هستند.

خان‌محمدی با تأکید بر اینکه جلسات تشکیل ستاد ساماندهی اراضی ملی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان به‌طور مرتب برگزار می‌شود، اضافه کرد: مدیریت شهرستان به‌شدت پیگیر این موضوع بسیار مهم است.

فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه تاکنون 430 هکتار عرصه ملی و زیست‌محیطی و حریم رودخانه‌ها را در شمیرانات رفع تصرف کرده‌ایم، تصریح کرد: ارزش ریالی این 430 هکتار اراضی آزاد و برگردانده شده به دولت، 9 هزار میلیارد تومان است.

خان‌محمدی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری چراغ راه مدیریت شهرستان است، اضافه کرد: سیاست‌های ما در تمام موارد به‌ویژه آزادسازی اراضی ملی منطبق بر منویات مقام معظم رهبری است.

فرماندار شهرستان شمیرانات با تأکید بر اینکه 417 هکتار هم عرصه موقوفه در شهرستان شمیرانات است و بخشی از آن اجرای حکم شده و قسمتی از این اراضی هم فرایند تجدیدنظر را طی می‌کند، افزود: مواردی را که تشکیل پرونده نشده بود، هم ساماندهی می‌کنیم.

خان‌محمدی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید و استاندار تهران هم به جد پیگیر این مهم هستند تا یک متر از اراضی ملی دست زمین‌خواران نباشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس