محصول خانه فیلم‌ داستانی انقلاب اسلامی به مناسبت المپیک ریو آماده پخش می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، نماهنگ «به نام ایران» یکی تازه‌ترین محصولات خانه فیلم داستانی انقلاب اسلامی است که مراحل پایانی تولید را می‌گذراند و به زودی روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما خواهد رفت.
 
نماهنگ «به نام ایران» که از نظر موضوعی برخی مسائل اجتماعی را در سایه مسائل ورزشی مطرح می‌کند، در حال طی کردن آخرین مراحل تولید است و شب گدشته، آخرین مرحله فیلم‌برداری برای تولید این نماهنگ در شهرک سینمایی دفاع مقدس، صورت گرفت.
 
به گفته مسئول خانه مستند داستانی، در این نماهنگ افتخارات مختلف ملی و مذهبی از جمله دلاوری‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته است و تلاش گردیده تا در آستانه مسابقات المپیک ریو و در جهت افتخار آفرینی‌های ورزشکاران کشور در این میدان، احساس غرور ملی مردم ایران زمین بیش از پیش تقویت گردد.
 
 فیلم‌بردای نماهنگ «به نام ایران» به آخر رسید
برای ساخت نماهنگ «به نام ایران» از لوکیشن‌های مختلفی بهره برده شده است‌ و فیلم‌برداری‌های لازم برای ساخت این نماهنگ شب گذشته در شهرک سینمایی دفاع مقدس به عنوان آخرین لوکیشن به اتمام رسید. این نماهنگ به زودی و پس از پایان یافتن مراحل نهایی تدوین آماده پخش خواهد شد.
 
گفتنی است این مستند اواسط مرداد آماده پخش خواهد شد و به مناسبت المپیک ریو برزیل از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش درخواهد آمد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس