معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فرزندان شهدای فاطمیون (شهدای افغانستانی) که همگی از مجموعه شهدای مدافع حرم محسوب می‌شوند از امسال می‌توانند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت الاسلام سید حسن موذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ثبت‌نام فرزندان شهدای مدافع حرم در مدارس شاهد، اظهار داشت: فرزندان شهدای فاطمیون(شهدای افغانستانی) که همگی از مجموعه شهدای مدافع حرم محسوب می‌شوند و پرونده رسمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند، از امسال می‌توانند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند.

وی افزود: هم اکنون 171 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر داریم و حدود 50 هزار و 378 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در حال تحصیل هستند. این دانش‌آموزان در یک هزار و 352 مدرسه شاهد در سراسر کشور مشغول به تحصیل بوده و البته تعدادی از آنها نیز در طرح پراکنده دانش‌آموزان شاهدی و ایثارگر در مدارس غیر شاهد تحصیل می‌کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران تصریح کرد: حدود 51 درصد از دانش‌آموزان شاهد در طرح پراکنده در مدارس غیرانتفاعی، دولتی، تیزهوشان و استثنائی مشغول به تحصیل هستند و حدود 47 یا 48 درصد در مدارس شاهد تحصیل می‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    مگر رهبری قبلا دستور ندادند که همه کودکان افغانستانی ولو مهاجران غیرقانونی باید ثبت نام شوند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس