کد خبر 605842
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

بازیکنان خارجی فصل پیش پرسپولیس بخش عمده‌ای از قرارداد‌های خود را از این باشگاه طلبکار هستند.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند تا پایان هفته جاری بخشی از پیش‌‌قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم‌شان را به حساب آنها واریز کنند. این در حالی است که برخی از بازیکنان جدید این تیم در زمان عقد قرارداد پیش‌قرارداد اولیه خود را از این باشگاه دریافت کردند.

* باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد بازیکنان جوان خود را برای دو فصل بعد هم تمدید کند تا بعد‌ها در این زمینه به مشکل برنخورد. پیش از این قرارداد علی علیپور، محسن مسلمان، حسین ماهینی، مهدی طارمی و ... تمدید شده بود و به‌زودی قرار است قرارداد احمد نوراللهی نیز برای لیگ هفدهم تمدید شود. این بازیکن تا پایان فصل بعد با باشگاه پرسپولیس قراداد دارد.

* بازیکنان اوکراینی تازه وارد پرسپولیس عصر امروز با حضور در هیئت فوتبال قرارداد دو ساله خود با این باشگاه را ثبت خواهند کرد. این در حالی پریمیوف و یانسکی از نظر بدنی شرایط خوبی ندارند و قرار است مربی بدنساز پرسپولیس برنامه تمرینی به آنها بدهد تا هر چه زودتر در شرایط ایده‌آل بدنی قرار بگیرند.

* باشگاه پرسپولیس با بازیکنان خارجی فصل پیش خود تسویه حساب نکرده و آنها بخش زیادی از قرارداد خود را از این باشگاه طلبکار هستند. با توجه به این مسئله احتمال اینکه به‌زودی نامه‌های شکایتی آنها به باشگاه پرسپولیس برسد، زیاد است. البته مایکل اومانیا در این مورد اقدام کرده و نامه هشدار او هم به باشگاه پرسپولیس رسیده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس