اعضای فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی پس از تعطیلات تابستانی وکلای ملت با تعدادی از مراجع عظام تقلید قم دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، از دیدار اعضای این فراکسیون با تعدادی از مراجع عظام تقلید قم پس از تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده و هماهنگیهایی که با تعدادی از مراجع عظام تقلید قم به عمل آمده، قرار است دو هفته آینده دیداری با تعدادی از مراجع عظام تقلید قم داشته باشیم.

وی افزود: قرار است در دیدارهایی که با مراجع عظام تقلید قم خواهیم داشت، در مورد موضوع اقتصاد مقاومتی و نیز راهکارهای آن بحث و تبادل نظر شده و از رهنمودهای آنها برای تحقق اهداف آن و نیز مباحث فرهنگی و دینی بهره‌مند شویم.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: زمان دقیق دیدار اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با مراجع عظام تقلید قم هنوز مشخص نیست.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ریاست فراکسیون روحانیون مجلس را بر عهده دارد که حجج اسلام مهدی شیخ و احمد سالک با رأی اکثریت اعضای فراکسیون به عنوان نواب اول و دوم انتخاب شدند. همچنین اعضای این فراکسیون حجج اسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد و سیدناصر موسوی‌لارگانی را با اکثریت آرا به عنوان دبیران هیئت رئیسه این فراکسیون انتخاب کرده‌اند که سخنگویی فراکسیون روحانیون را نیز حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر بر عهده دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس