کد خبر 605567
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

شیوع بی رویه استفاده از مانتوهای پشت نویسی شده وشلوارهای پاره، طرح تشدید نظارت برپوشاک نا متعارف را در تهران شروع کرد.

به گزارش مشرق، در مرحله نخست، طرح برخورد با فروش پوشاک نامتعارف با نصب بنر در مدخل ورودی پاساژهای تهران اجرایی می شود و در مراحل بعدی با ارائه اخطار کتبی به فروشندگان متخلف عرضه کننده این نوع پوشاک و درصورت تکرار جمع آوری وپلمپ این واحدها انجام می شود.

یعقوبی مدیر بازرسی اتحادیه تولید کنندگان وفروشندگان پوشاک با اشاره به تولیدوعرضه مانتوهایی که از شکل عرفی خارج شده است گفت: این طرح به منظور پاک سازی واحدهای صنفی از عرضه البسه نامتعارف شامل مانتوهای پشت نویسی شده وشلوار های جین پاره اجرایی شده است.

همراه با بازرسان اتحاده پوشاک از برخی واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک نامتعارف دیدن کردیم، احمدی یکی از فروشندگان این نوع البسه گفت: درخواست مردم دلیل عرضه این پوشاک است .

مومنی تولید کننده پوشاک نیز رکود بازار و وجود چکهای برگشتی را دلیل تولید لباسهای نا متعارفی دانست که مصرف کننده خواستار آن است.

دراین بازدید میدانی به سراغ واحدهای عرضه کننده پوشاک معمولی رفتیم عزیزی یکی از عرضه کنندگان این پوشاک تمایل نداشتن مشتریان به خرید مانتوهای نامتعارف را دلیل عرضه نداشتن این نوع البسه دانست.
 
{$sepehr_media_1664351_400_300}
 
به گفته برخی تولید کنندگان پوشاک وارداتی دلیل دیگری برای دوخت این نوع لباسها است که به گفته ابوالقاسم شیرازی محل عمده تولید وعرضه این لباسهای نامتعارف در مزون ها و تولیدی های بدون مجوز و غیر قانونی است.

فرهنگ حلقه مفقوده این عرضه و تقاضای بی ربط به عرف جامعه ایرانی است که ظواهر نشان می دهد متولی مشخصی برای آن وجود ندارد.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس