کد خبر 605295
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: رئیس‌جمهور باید به‌طور شفاف به مردم بگوید که آیا مشاوران و وزرای اقتصادی دولت کار تجاری شخصی می‌کنند یا خیر؛ چراکه شواهد نشان می‌دهد آنها درگیر کار تجاری شخصی هستند.

به گزارش مشرق، محمد سلیمانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات متناقض رئیس‌جمهور درباره عبور از رکود و در عین حال پرداختن به مسئله رکود و بیکاری، اظهار داشت: دولت در زمینه اقتصادی با مردم صادقانه رفتار نمی‌کند و مطالب متناقض رئیس‌جمهور درباره رکود نشان‌دهنده عدم صداقت آنها با مردم است.

سلیمانی با تأکید بر اینکه تولید، سرمایه ملی و دارایی کشور است، افزود: بیش از 70 درصد ظرفیت تولید کشور خالی است و بنابراین دولت باید برنامه بدهد که چگونه می‌خواهد این ظرفیت را پر کند، در حالی‌که به نظر می‌رسد چون دولت برنامه‌ای برای این امر ندارد، دچار تناقض‌گویی شده است.

* دولت در امر قاچاق و واردات هم سهیم است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بابیان اینکه دولت یک روز شعار عبور از رکود می‌دهد، اما بعد از چند ماه کشور در رکود سقوط می‌کند، تصریح کرد: قاچاق یکی از موانع اصلی تولید است که متأسفانه طبق بخشنامه دولت، بازرسان حق بازرسی از کانتینرهای وارداتی را ندارند و ازاین‌رو بالای 20 میلیارد دلار قاچاق وارد کشور می‌شود که دولت در امر قاچاق و واردات نیز سهیم است؛ چراکه عملاً بازرسان گمرک کنار گذاشته شده‌اند.

*شواهد نشان می‌دهد مشاوران رئیس‌جمهور درگیر کار تجاری شخصی هستند

وی با اشاره به تعطیلی واحدهای تولیدی ازجمله کارخانه ارج، یادآور شد: رئیس‌جمهور باید به‌طور شفاف به مردم بگوید که آیا مشاوران و وزرای اقتصادی دولت کار تجاری شخصی می‌کنند یا خیر؛ چراکه شواهد نشان می‌دهد آنها درگیر کار تجاری شخصی هستند و اگر این‌گونه باشد مشخص است که مصوبات در جهت منافع خاصی به تصویب می‌رسد.

سلیمانی با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی در دولت یازدهم درهم آمیخته شده است و معلوم نیست چه کسی کجاست، گفت: عمده دولتی‌ها در بخش خصوصی فعال هستند که متأسفانه در این‌صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس