کد خبر 605140
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

آزاد کار وزن 65 کیلوگرم ایران در بازی های المپیک ریو گفت: هیچگاه برای موفقیت ناامید نشدم و پا پس نکشیدم و با حضور در المپیک، مزد زحماتم را گرفتم.

به گزارش مشرق، «میثم نصیری» روز دوشنبه افزود: در چند ماه گذشته اردوهای پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و اکنون همه ملی پوشان وضعیت خیلی خوبی دارند و با توجه به زحمات و سختی های زیادی که برای کسب آمادگی در المپیک کشیدیم، امیدواریم که بتوانیم بهترین کشتی ها و نتیجه را در ریو بگیریم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا هیچگاه فکر می کردی، به المپیک برسی؟ اظهار داشت: انسان با امید زنده است و من هم با اینکه تجربه فراوانی در مسابقات بین المللی و حتی آسیایی نداشتم، اما امید داشتم و به همین خاطر این چند ساله پا پس نگذاشتم و زحمت کشیدم و در بهترین جا مزد زحماتم را گرفتم و امیدوارم که بتوانم با گرفتن مدال، شیرینی رفتن به المپیک را تکمیل کنم.

دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2016 آسیا ادامه داد: قول می دهم که با تمام وجودم در المپیک ریو کشتی بگیرم و نماینده شایسته ای برای کشورم باشد.

این کشتی گیر زنجانی تیم ملی، حضور در المپیک ریو را نقطه عطف دوران ورزشی خود دانست و گفت: با توجه به تمریناتی که انجام داده ام، امید زیادی برای کسب مدال دارم.

نصیری در خصوص حریفان خود نیز اظهار داشت: همه حریفان از جمله آزادکاران ایتالیا، مغولستان، روسیه و جمهوری آذربایجان را می شناسم و کشتی های آنها را با کمک کادر فنی آنالیزی می کنم و امیدوارم با راهنمایی های کادر فنی و دعای خیر مردم ایران بتوانم در المپیک به مدال برسم.

میثم نصیری یکی از کشتی گیران با اخلاق این سال های ورزش ایران است که برای رسیدن به المپیک، رقابت تنگاتنگ و فشرده ای با «سید احمد محمدی» دارنده دو مدال نقره و برنز پیکارهای جهانی داشت.

رقابت های کشتی آزاد المپیک 2016، روزهای 29 تا 31 مرداد در سالن کاریوکا شهر ریودوژانیرو برگزار می شود.

طبق برنامه اعلام شده میثم نصیری به همراه رضا یزدانی آزادکار وزن 97 کیلوگرم روز 31 مرداد ماه در المپیک به روی تشک می رود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس