کد خبر 604707
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس تعجب جامعه فوتبال را در پی داشته، این بازیکن در حالی که ۲ هفته پیش زیر توافق ضمنی خود با باشگاه پرسپولیس زد و با ریزه اسپور ترکیه قرارداد امضا کرد، به یکباره از حضور در این تیم منصرف شد و به جمع قرمزهای تهرانی برگشت.

به گزارش مشرق، این اتفاق در حالی افتاده است که طارمی حدود دو هفته گذشته رسما با ریزه اسپور قرارداد امضا کرد و هنوز دقیقا مشخص نیست که این بازیکن چطور توانسته است به پرسپولیس برگردد. در این بین عجیب ترین نکته این است که هنوز باشگاه ریزه اسپور هیچ واکنشی نسبت به جدایی طارمی نشان نداده است و این مساله ابعاد این موضوع را بسیار پیچیده کرده است.

یکی از فرضیه‌هایی که در مورد طارمی وجود دارد این است که این بازیکن مورد رضایت کادرفنی ریزه اسپور قرار نگرفته است و به همین دلیل مسئولان این باشگاه با جدایی طارمی موافقت کرده‌اند، البته در این صورت باشگاه پرسپولیس باید مبلغی را برای فسخ قرارداد به این بازیکن پرداخت کند و قراردادش را فسخ کند. با توجه به سکوت باشگاه ریزه اسپور در مورد جدایی طارمی این مساله محتمل‌ترین حالت است.

حالت دوم این است که این بازیکن بدون اجازه ترکیه را ترک کرده است و امیدوار است با پرداخت جریمه بتواند برای پرسپولیس بازی کند. در این صورت البته احتمال محرومیت 2 ساله این بازیکن هم وجود دارد اما امروز طاهری مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده که با انتقال طارمی به این تیم شاید او جریمه بشود ولی جریمه‌ای شامل باشگاه نمی‌شود.

با توجه به اینکه حسین هدایتی عابربانک پرسپولیسی‌ها در چند روز گذشته در صفحات مجازی اعلام کرده بود که طارمی به پرسپولیس باز می‌گردد، بعید نیست که وی جریمه احتمالی طارمی را بپردازد تا بتواند تا حدودی بین هواداران سرخ‌پوش اعتبار از دست رفته خود را باز گرداند. برای همین هم هست که سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز رسما اعلام کرده که پرسپولیس پولی بابت بازگشت طارمی به باشگاه ترکیه‌ای پرداخت نخواهد کرد.

امیدواریم با بازگشت ناگهانی طارمی، ضررهای مالی و معنوی به این بازیکن و باشگاه وارد نشود، چراکه هر ضرر باعث از دست رفتن منافع ملی ما خواهد بود و دادن پول برای فسخ قرارداد طارمی اصلا کار پسندیده‌ای نیست.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس