کد خبر 604629
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو اعلام کرد: 14 فدراسیون اعزامی به المپیک ریو تا عصر امروز فرم ثبت‌نام نهایی را تکمیل خواهند کرد.

به گزارش مشرق، اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو در خصوص ثبت‌نام نهایی کاروان ایران در بازی‌ها در گفت و گو با رادیو جوان اظهار داشت: امروز جلساتی را با فدراسیون‌ها داریم تا ثبت‌نام نهایی انجام شود. قرار است روز جمعه جلسه‌ای با کمیته برگزارکننده بازی‌های المپیک داشته باشیم تا ثبت‌نام نهایی انجام شود. بنابراین 14 فدراسیون ما تا امروز فرم ثبت‌نام نهایی را امضا می‌کنند.

رحیمی در مورد تعداد مربیان و سرپرستان اعزامی به المپیک ریو گفت:ما می‌توانیم نصف تعداد ورزشکاران کادر فنی داشته باشیم. بنابراین با توجه به 63 سهمیه‌ای که گرفته‌ایم حدود 30 نماینده از ایران خواهیم داشت که هم شامل پزشک می‌شود و هم سرپرست.

در بعضی فدراسیون‌ها مثل والیبال شرایط خاصی وجود دارد که حتما باید 5 نفر روی نیمکت بنشینند. در فدراسیونی مثل دوومیدانی که 10 سهمیه گرفته‌اند 5 کارت به آنها دادیم.

سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو در پاسخ به این سؤال که دوومیدانی کاران و کشتی‌گیران درخواست  داشتند با مربیان خود به المپیک بروند شما چه تمهیداتی در این باره دارید، خاطرنشان کرد: برای کشتی آزاد و فرنگی و همینطور تکواندو و وزنه‌برداری هر شکلی خواستند انجام شده است و در رشته‌های دیگر توزیع کارت‌ها به صورتی بود که توانسته‌ایم رضایت فدراسیون‌ها را جلب کنیم. البته در برخی فدراسیون‌ها مثل والیبال رؤسا از طریق فدراسیون جهانی به المپیک دعوت شدند.

رحیمی در پایان اعلام کرد: رشته‌هایی مانند دوچرخه‌سواری، وزنه‌برداری و والیبال که نفرات اضافی دارند تکلیف‌شان تا عصر امروز برای المپیک مشخص می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس