در جلسه بررسی وضعیت باغ موزه دفاع مقدس مازندران، بر اتمام این پروزه هشت ساله تاکید شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «احمد حسین زادگان»، فرماندار ساری در جلسه بررسی وضعیت باغ موزه دفاع مقدس در مازندران اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس مازندران علاوه‌بر اینکه مکانی برای به نمایش گذاشتن آثار جنگ است، بلکه یک مجموعه تفریحی را هم در دل خود دارد و می‌تواند بخشی از انتظارات فرهنگی مردم را پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس می‌تواند آبروی مرکز استان باشد، افزود: باغ موزه به گونه‌ای طراحی شده که قرار است به شکل عمومی درآید و همه مردم بتوانند از این فضا استفاده کنند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه نزدیک به یک دهه است که احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در مرکز استان آغاز شده و زودتر باید به نتیجه برسد، گفت: این مجموعه، کاری ماندگار و سرمایه‌ای برای مردم است.

عبدالله ملکی - مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران - نیز در سخنانی اظهار کرد:‌ خانواده‌های شهدا پیگیر احداث باغ موزه دفاع مقدس مازندران هستند.از خانواده‌های شهدا خجالت می‌کشیم، چون سوال می‌کنند در مدت هشت سالی که احداث باغ موزه شروع شده چه اقدامی انجام دادید؟

وی با بیان اینکه به دنبال فرهنگ‌سازی از طریق راه شهدا و آزادگان هستیم، اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس مازندران، مجموعه‌ای سه منظوره است که اشتغالزایی را هم در پی دارد.

ملکی با اشاره به نقش تاثیرگذار فرماندار ساری در روند اجرایی باغ موزه دفاع مقدس مازندران، گفت: مسئولان بسیج شوند تا احداث باغ موزه به نتیجه برسد، فرماندار ساری هم در این مسیر، نقش ویژه دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس