کد خبر 604529
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

فرمانده انتظامی استان سمنان، از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۱۳۳ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس سمنان و اصفهان خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار روح الامین قاسمی از اجرای عملیات مشترک پلیس اصفهان و سمنان خبرداد و گفت:در این عملیات دو قاچاقچی موادمخدر دستگیرشدند.
 
وی تصریح کرد: با پیگیری های اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، سرنخ هایی از فعالیت این دو سوداگر مرگ و انتقال یک محموله موادمخدر از زاهدان به مقصد تهران به دست آمد.
 
سردار قاسمی افزود: در ادامه بررسی ها و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی و فناوری های نوین اطلاعاتی، زمان انتقال این محموله نیز مشخص شد.
 
وی به انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضائی و پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: عصر شنبه و در عملیاتی منسجم، هر دو سوداگر مرگ که در حال انتقال محموله با یک دستگاه تریلی بودند شناسایی و در اصفهان دستگیرشدند.
 
سردار قاسمی از کشف ۱۳۳ کیلوگرم هروئین که به طرز بسیار ماهرانه ای در تریلی جاسازی شده بود خبرداد و گفت: هر دو متهم پرونده نیز همچنان تحت بازجویی های فنی پلیس قراردارند.
 
فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس