کد خبر 603942
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

نیروی دریایی الجرایز شناور جدید رزمی ساخت چین را تحویل گرفت.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، سومین و آخرین شناور موشک انداز ساخت چین که توسط الجزایر سفارش داده شده بود به نیروی دریایی این کشور تحویل شد. این سه شناور از کلاس C28A ساخت چین هستند که آخرین فروند از آنها به شماره بدنه 922 به الجزایر رسید.

تحویل شناور جدید به ارتش الجزایر+عکس

برخی از سامانه های راداری این کشتی ساخت فرانسه و انگلستان و باقی نیز ساخت چین است. در طراحی این شناورها از اصول پنهاکاری بهره گرفته شده و تسلیحات اصلی آن شامل 8 تیر موشک ضد کشتی C-802، سامانه موشکی سطح به هوای FM90N، دو سامانه دفاع نزدیک Type 730 و یک قبضه توپ 76 میلی متری است. این کشتی 120 متر طول و 2880 تن وزن دارد.این شناور توان حمل یک فروند بالگرد را نیز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    0 1
    چرا برای انتقال تکنولوژی و تقویت قدرت دریایی امنتر هم که شده تعدادی ازاین شناورهای پیشرفته را سفارش نمیدهیم؟؟ چرا برای دفاع متراکمتر از انبوه تاسیسات پراکنده نفتی وصنعتی ونظامی دفاع ضد هوایی را بویژه در کناره های خلیج فارس و جزایرمان با خرید سیستم دفاعی پیشرفته ومتحرکی مانند پانتسیر (بویژه درمقابل انبوه پرنده های بسیار پیشرفته و تهدیدکننده دول جنوب خلیج فارس) تقویت نمی کنیم؟؟؟!!! چرا حداقل آواکسهای نوع چینی ( مانند پاکستان) را خریداری نمی کنیم؟؟! چرا..چرا.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس