کد خبر 603865
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

فدراسیون فوتبال روسیه در قضیه اختلاف مهاجم ملی‌پوش کشورمان با باشگاه روبین کازان ضرب الاجلی را مشخص کرد.

به گزارش مشرق، اختلاف سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان با روبین کازان،باشگاه سابقش بسیار بالا گرفته است و فدراسیون فوتبال روسیه رسما رای خود را به نفع باشگاه روبین کازان داده است.

سایت ورزش روسیه به نقل از فدراسیون فوتبال این کشور امروز خبر داد: سردار آزمون مهاجم ایرانی امکان ندارد نامش را بعد از تاریخ 29 جولای(8 مرداد) در باشگاه روستوف ثبت کند.

در ادامه خبر آمد: آزمون فصل گذشته را به صورت قرضی برای روستوف بازی کرد و  در تابستان به تیم روبین کازان بازگشت اما بعد از چند روز تمرین به تیم روستوف رفت. این مهاجم ایرانی بنا بر گفته مسئولان باشگاه روبین کازان یک سال دیگر به صورت رسمی قرارداد دارد و این اقدام او برخلاف قوانین فیفا است.

پیش از این باشگاه روبین کازان علیه آزمون به فیفا شکایت کرده بود. در مقابل میخائیل پروکوپتس، وکیل مطرح ورزشی روسیه و مشاور حقوقی قربان بردیف نیز در حمایت از آزمون اعلام کرده بود که او هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته است و مدارک لازم را به فیفا ارائه داده بود.

با این تفاسیر آزمون برای حل این اختلاف تا تاریخ 29 جولای(8مرداد) وقت دارد تا پرونده این قضیه را ببندد در غیر این صورت او باید فصل آینده را در ترکیب روبین کازان بازی کند و از حضور در لیگ قهرمانان اروپا به همراه روستوف محروم می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس