فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه تغییرات اخیر در دولت چندان اساسی نبود گفت:‌امیدواریم دولت فکر نکند که با این وضعیت می‌تواند تمام توقعات مردم را پوشش دهد.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در حاشیه مراسم ختم همسر محسن آرمین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تغییرات اخیر در دولت ساده بود و چندان اساسی نبود، اظهار داشت: امیدواریم دولت فکر نکند که با این وضعیتی که دارد می‌تواند تمام توقعات مردم را پوشش دهد.

وی افزود: مردم به دنبال تغییرات اساسی در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی هستند که دولت باید نسبت به این تغییرات مبادرت ورزند.

مهرعلیزاده در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا تغییرات اخیر در دولت اصولگرایانه است، گفت: چون آقای روحانی مشی اعتدال را دنبال می‌کنند معمولا انتخاب‌هایشان اینگونه است و چندان به این موضوع دقت نمی‌کنند که انتخاب‌ها اندکی اصولگرایانه یا اصلاح‌طلبانه باشد و مهم این است که فردی شایسته بر سر کار بیاید.

وی در پاسخ به سؤال دیگری پیرامون لزوم تغییرات دیگر در دولت اظهار داشت: اصولا دولت‌ها در جمهوری اسلامی 2 دوره‌ای بودند و قطعا آقای روحانی نیز با توجه به اقبال مردم در سال‌های 92 و 94 در سال 96 نیز با همین مشی جلو خواهند آمد.

وی ادامه داد: آقای روحانی باید دولت خود را اکنون تا 5 سال دیگر نیز ببیند و بر اساس آن هر تغییری که در هر حوزه احساس می‌کند را اعمال کند.

وی ادامه داد: الان اگر رئیس‌جمهور وزیری انتخاب می‌کند باید مطمئن باشند که تا 5 سال دیگر می‌توانند با همان وزیر کار کنند.

مهرعلیزاده در پایان در پاسخ به سؤالی پیرامون استیضاح برخی وزرا از جمله وزیر رفاه توسط مجلس دهم تصریح کرد: لااقل استیضاح را فراکسیون امید دنبال نمی‌کند و این کار به نوعی وقت تلف کردن است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس