کد خبر 603524
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

در پی حمله خونین شب گذشته به شرکت کنندگان در مراسم روز ملی فرانسه، جمعی از مقامات جهان این اقدام تروریستی را محکوم کردند. این در حالیست که پلیس فرانسه اعلام کرده عامل حمله یک شهروند تونسی - فرانسوی بوده که اوراق هویتش در داخل کامیون پیدا شده است.

عامل حمله تروریستی فرانسه یک تونسی بوده است
به گزارش مشرق به نقل از شبکه اسکای نیوز، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از اولین کسانی بود که به حادثه تروریستی شب گذشته در شهر میس فرانسه که 80 کشته و 180 زخمی بر جای گذاشت، واکنش نشان داد.

اوباما در پیامی ضمن پیشنهاد کمک به مقامات فرانسه برای انجام تحقیقات در این باره، حادثه میس را یک اقدام "تروریستی وحشتناک" خواند.

عربستان سعودی نیز این حادثه را محکوم کرد و دولت این کشور اعلام کرد که "در کنار ملت و دولت فرانسه ایستاده است و آماده است در رویارویی با تروریسم با پاریس همکاری کند."

در همین حال پلیس فرانسه اعلام کرده که در داخل کامیونی که عامل حمله توسط آن شرکت کنندگان در مراسم روز ملی فرانسه را زیر گرفت، مقادیری سلاح از جمله "سلاح‌های سنگین"، ‌بمب و مواد منفجره پیدا کرده است.

بنابر اعلام پلیس فرانسه عامل حمله به احتمال زیاد یک شهروند تونسی – فرانسوی بوده که به عمد بیش از 80 تن را در شهر میس فرانسه زیر گرفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    شهر نیس نه میس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس