کد خبر 603292
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

در شرایطی که مهاجم استقلال برای بار دوم به ترکیه سفر کرده، یکی از نزدیکان باشگاه آلانیااسپور از عقد قرارداد با این بازیکن خبر داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که وضعیت نهایی سجاد شهباززاده و استقلال هنوز مشخص نیست یکی از افراد نزدیک به باشگاه آلانیوراسپور ترکیه صبح امروز از عقد قرارداد با این بازیکن خبر داد. وی در این خصوص نوشت: باوجود مشکلاتی که وجود داشت و کارشکنی هايي كه استقلالی‌ها انجام دادند، در نهايت شهباززاده به آلانیا اسپور پیوست!

این خبر در حالی در فضای مجازی منتشر شد که کشمکش در خصوص نحوه جدایی او از استقلال هنوز با مسئولان این باشگاه به نتیجه نرسیده است. شهباززاده همچنان قصد جدایی از استقلال را دارد اما با این باشگاه بر سر مبلغ رضایتنامه شدیدا به مشکل خورده است. سجاد می گوید طلب هایش را می بخشد و می رود ولی استقلالی ها می گویند باید یک میلیارد تومان پول بدهد تا همین موضوع عامل اصلی اختلاف آنها باشد.

سجاد در آخرین پیغامی که به آبی ها داده، گفته در استقلال نمی ماند ولی برای گرفتن رضایتنامه چنین پولی را هم نمی دهد.
 
شهباززاده با آلانیااسپور قرارداد بست +عکس 
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    بیچاره استقلالی هایی که از رفتن طارمی خوشحال شده بودند...........خخخخخخ
  • امیر اهوازی ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    از مسئولین محترم باشگاه خواهش میکنم که رضایت نامه شهباز زاده را صادر تابه تیم مورد علاقه خود بره. وقتی بازیکنی دوست نداره برای استقلال بازی بکنه قطعا در آینده بازدهی خوبی برای تیم نخواهد داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس