معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش گفت: تمام فدراسیون‌های المپیکی و پارالمپیکی ما برای موفقیت شبانه‌روزی کار کردند.

به گزارش مشرق، سید مناف هاشمی در حاشیه بازدید ملی‌پوشان المپیکی دوچرخه‌سواری اظهارداشت: امروز پرداختی به فدراسیون‌های المپیکی را داریم که حدود 5-6 میلیارد تومان است و 10 روز دیگر هم به تمام فدراسیون‌ها بودجه‌ای را پرداخت می‌کنیم که آن حدود 10-12 میلیارد است تا اگر فدراسیون‌ها با ورزشکاران خود قول‌ و قراری داشتند دغدغه‌ای نداشتند.

وی در مورد بازدید خود عنوان کرد: در آستانه المپیک به اردوهای تیم ملی سر می‌زنیم تا مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بشنویم و بتوانیم حل کنیم. طبق گفته خود فدراسیون‌ها وضعیت‌شان نسبت به 4 سال قبل بهتر شده است.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش با اشاره به شرایط دوچرخه‌سواری گفت: ما در سطح آسیا در تراز اول تا پنجم دوچرخه‌سواران خوبی داریم هرچند مدال گرفتن دراین رشته سخت است اما باید در آینده به این سمت برویم.

وی گفت: تمام 14 فدراسیون المپیکی و همچنین پارالمپیکی ما شبانه‌روزی کار کرده‌اند و ما هم در دولت تدبیر و امید یکسری ملاک‌ها برای پرداختی به آنها داشته‌ایم و زمان پرداخت‌ها هم مشخص است.

هاشمی عنوان کرد: برخی فدراسیون ها مانند دوچرخه سواری، کشتی و والیبال به سمت بخش خصوصی رفتند تا مسائل مالی خود را برطرف کنند اما این باعث نمی‌شود که ما خودمان بودجه را افزایش ندهیم اما همه می‌دانند با تکیه به بودجه دولتی نمی‌توان جلو رفت البته ما در بودجه عمرانی و اجرایی رشد داشتیم. یکسری صرفه جویی هایی را می‌ کنیم و به حسابرسی سالانه هم توجه داریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس