کد خبر 602270
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

جزئیات وصیت‌نامه نوجوان ۱۳ ساله‌ای که روز گذشته خود را حلق‌آویز کرد منتشر شد.

به گزارش مشرق، آخرین بررسی‌ها از حادثه عصر امروز در خیابان سبلان حکایت از آن دارد که نوجوان 13 ساله به نام رضا به دلیل مسائل درسی به زندگی خود پایان داده است.

یک منبع مطلع از وصیت‌نامه این متوفی گفت: رضا در وصیت‌نامه‌اش نوشته است که کسی مقصر وقوع این حادثه نیست و خودش این تصمیم را گرفته است.

این منبع مطلع گفت:‌ مادر این نوجوان در اولین اظهاراتش مدعی شده است که رضا در امتحانات پایانی سال تحصیلی در 2 درس تجدید شده و نمره قبولی نیاورده است و همین امر باعث ناراحتی وی بوده که منجر به این اقدامش شده است.

عصر امروز مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک حادثه منجر به فوت در خیابان سبلان، خیابان داودآبادی با خبر شدند. مأموران با حضور در صحنه دریافتند نوجوانی 13 ساله در اتاقش خود را حلق‌آویز کرده است.

این در حالی است که برخی از مسئولان سازمان‌های امدادی مدعی شدند این فرد 30 سال سن داشته است که بررسی‌های تکمیلی حکایت از آن دارد که این نوجوان قطعاً 13 سال سن داشته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدی ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 1
    با این وضعیت بسیار بد آموزش وپرورش باید در مدارس را با گل مسدود کرد؟؟!! چرا کسی بررسی نمی کند که دلیل تفاوت نمرات وموفقیت در مدارس دولتی وخصوصی چیست؟؟ جناب وزیر آموزش وپرورش: بنده مدرس دانشگاهم با سالها تدریس.. بخدا وقتی برای پیگیری نمرات درسی فرزندم به مدرسه دولتی محل تحصیل رفتم برای تبدیل نمره یک درس سنگین رسته تجربی فرزندم که معدل الف هست به دبیر مربوطه توضیح دادم که نمره فرزندم 19/75 صدم شده شما اگر25صدم کمک کنید باعث روحیه دانش آموز می شودو... ولی جالب است در نهایت گفت: با این وضعیت حقوقی من و...حال حوصله درس دادن ندارم چه برسه به.... خلاصه نشد که نشد واین کارموجب افسردگی فرزندم گردید که بخاطر 25 صدم معدلش خیلی عالی نشد(هرچند نفردوم مدرسه شد) باید فکری برای خمودی وروزمرگی دبیران دبیرستانها وکلا" مدارس دولتی نمود. فردا خیلی خیلی دیر است فرزندان ما در خطر هستند
  • 182 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 1
    وقتی همه چیزمون شده کنکور باید هم خودراکشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس