کامنتری مگزین نوشت: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آینده آمریکا و سیاستمداران کشور باید از ضعف مدیریت دولت روحانی بهره لازم را در مسیر حمایت مالی و معنوی از مخالفان نظام ایران ببرند.

به گزارش مشرق، هفته نامه «کامنتری مگزین» در تحلیلی پیرامون نقاط مثبت و منفی برجام و وضعیت کنونی دولت «حسن روحانی» ریس جمهور ایران در مطلبی نوشت: از بعد موضوع عدم اشاعه سلاح هسته‌ای و حقوق بشر، توافق ایران بی‌اثر و در بهترین حالت فاجعه بوده است. حتی اگر ایران در زمینه محدودسازی برنامه هسته‌ای بر اساس برجام پایبند به تعهداتش باشد، باز هم دارای برنامه هسته‌ای و سانتریفیوژ‌های بسیار بیشتر از پاکستانی است که نه تنها در آن برهه یک بمب اتمی بلکه یک زراد خانه اتمی ساخت. همزمان ورود دارایی‌های مسدود شده و امیدواری در سرمایه‌گذاری‌های جدید به طور نامتناسبی به نفع تندروهای ایران تمام شد.

کامنتری مگزین نوشت: عامه مردم ایران مزیت اساسی ناشی از بازگشت مجدد ایران به اقتصاد جهانی را شاهد نیستند. کاهش ارزش برابری ریال ایران مقابل دلار آمریکا و دیگر ارز‌های مهم جهان ادامه دارد. این امر به خاطر رویکرد کنگره آمریکا یا قدرت خارجی دیگر نیست بلکه به خاطر دولت ایران و ادامه سوءمدیریت آن در زمینه اقتصادی است.

رسانه آمریکایی سپس ادامه داد: هیچ موردی سوزناک‌تر از عدم برآورده شدن انتظارات نیست و صبر ملت ایران هم بی‌نهایت نخواهد بود. در زمینه برجام افکار عمومی ایران دولت خود را بیش از غرب مسبب وضعیت ضعیف اقتصادی می‌دانند که تاکنون نیز این وضعیت تغییری نکرده است.

کامنتری مگزین در خاتمه و با توجه به ضعف‌های اقتصادی دولت ایران، از سیاستمداران و نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آینده آمریکا تقاضا کرد از مخالفان نظام جهت شورش‌های مدنی حمایت مالی و اخلاقی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پويا ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    ببين ديگه آش چقدر شور شده، اونها هم به فكر سوء استفاده افتادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس