مسابقات یورو 2016 بامداد امروز با برگزاری فینال و قهرمانی پرتغال به پایان رسید و تنها چیزی که حالا از آن باقی مانده آمار و اطلاعاتی است که عملکرد تیم‌ها را نشان خواهد داد.

آمار جالبی از گل‌هایی که در یورو 2016 رویید +جدولویژه نامه یورو 2016 مشرق - بامداد امروز در مسابقه فینال جام ملتهای اروپا 2016 تیم ملی پرتغال مقابل فرانسه میزبان به میدان رفت که در نهایت پرتغالی‌ها در غیاب فوق ستاره خود که به دلیل مصدومیت در نیمه نخست از میدان خارج شد موفق شدند با گل دقیقه 108 ادر به مقام قهرمانی برسند.
 
در این گزارش نکات جالبی درمورد تعداد گل‌ها، میانگین گل در هر بازی و زمان به ثمر رسیدن گل‌ها آورده شده که در ادامه آن را می‌خوانید.
  آمار جالب درمورد گل‌هایی که در یورو 2016 رویید +جدول
 
 *  پرونده مسابقات یورو 2016 بامداد یکشنبه پس از برگزاری 51 دیدار و با قهرمانی پرتغال بسته شد. در این 51 بازی 108 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.
 
* در این دوره از جام ملتهای اروپا میانگین 2.12 گل در هر بازی ثبت شد به عبارتی در هر 44 دقیقه یک توپ وارد دروازه‌ها شده است.
 
* یکی از نکات جالب این دوره از مسابقات این بود که در همه مسابقات برگزار شده تنها یک گل در وقت اضافه نیمه نخست به ثمر رسید.
 
* بیشترین تعداد گل‌ها در این دوره از مسابقات در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم (46 تا 60) وارد دروازه‌ها شده است.
 
* در مسابقات یورو 2016 تنها دو گل در دقایق اضافه (90 تا 120) به ثمر رسید.
 
* آنتوان گریژمان با 6 گل زده آقای گل مسابقات شد و رونالدو و ژیرو با 3 گل در رده های بعدی قرار گرفتند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس