من هیچ اشاره‌ای به پشیمانی از بازی در فیلم «اخراجی‌ها» نکردم؛ چراکه نه تنها از بازی در این فیلم پشیمان نیستم بلکه به بازی در اخراجی‌ها افتخار می‌کنم و معتقدم این فیلم به نوعی مسیر زندگی حرفه‌ای من را تغییر داد.

ابراز افتخار کی بازیگر سینما از همکاری با ده‌نمکی!گروه فرهنگ و هنر مشرق- کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون شنبه شب در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری مبنی بر اینکه از بازی در چه فیلمی پشیمان هستی٬ به صراحت نام فیلم «سرگیجه» را آورد که برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها با تحریف اظهارات صریح این بازیگر، نام فیلم «اخراجی‌ها» را هم در کنار فیلم مذکور آورده و اعلام کردند دیرباز از بازی در فیلم اخراجی ها پشیمان است! به گزارش نسیم، کامبیز دیرباز در گفت‌وگویی کوتاه با گلایه از این اقدام غیراخلاقی، گفت: من به شدت از اقدام غیرحرفه‌ای این سایت‌ها شوکه شدم و تعجب می‌کنم از اینکه این برنامه از تلویزیون پخش شد و میلیون‌ها نفر برنامه را دیدند و همه متوجه صحبت‌های من شدند.

وی در ادامه افزود‌: اشاره من درباره پشیمانی از بازی در یک فیلم به صراحت درباره کم‌فروش‌ترین فیلم سینما و نقطه مقابل فیلم اخراجی‌ها بیان شد که اسم آن را هم در برنامه آوردم‌. من هیچ اشاره‌ای به پشیمانی از بازی در فیلم اخراجی‌ها نکردم؛ چراکه نه تنها از بازی در این فیلم پشیمان نیستم بلکه به بازی در اخراجی‌ها افتخار می‌کنم و معتقدم این فیلم به نوعی مسیر زندگی حرفه‌ای من را تغییر داد. دیرباز در پایان خطاب به سایت‌های حاشیه‌ساز گفت: این اقدام شما اوج بی‌انصافی است و مطمئن باشید با این کار به اهدافتان نمی‌رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • مهماندار هواپیما ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    اقای دیر باز دو روی هم حدی داره
  • امیرعلی ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    خوشم نمیاد ازش
  • مهماندار هواپیما ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    کسانی که منفی دادهاید لطفا برنامه دورهمی را یکبار مرور کنید چون خود اقای دیر باز قاطعانه از 2 فیلم یاد کردند که پشیمان هستم از بازی در ان که یکی از ان دو اخراجی ها بود
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    شما هم يه بار ديگه فيلم رو نگاه كن گفت هم تو پر فروش ترين فيلم بازي كردم هم كم فروش ترين كه مديري پر فروش ترين رو مي پرسه اخراجي ها؟ و اون هم تاييد ميكنه و ميگه ولي از بازي تو دوتا فيلم پشيمونم و نميخواد اسم ببره كه با اصرار مديري اسم سرگيجه رو مياره
  • م. ک. ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    متأسفانه برداشتتون از حرف های ایشون تو دورهمی اشتباه بوده. البته یه ذره طرز بیانش بد بود که باعث شد بعضی ها به اشتباه بیفتن. اگه دوباره نگاه کنین متوجه اشتباهتون میشین.
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    از دماغت بیرون می اورند - حالا صبر کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس