هافبک تیم ملی فرانسه می‌گوید به صورت عمدی فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال را مصدوم نکرده است.

به گزارش مشرق، دیمیتری پایت که در همان ابتدای دیدار دو تیم فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016 باعث مصدومیت کریستیانو رونالدو شد که منجر به خروج ستاره پرتغال در دقیقه 25 بازی شد، پس از این بازی به خبرنگاران گفت: برخورد من و رونالدو تنها تلاشی برای توپ بود. در آن صحنه هم توپ را به دست آوردم، اما اگر کریس را مصدوم کردم واقعاً عمدی در کار نبود. در ذات من نیست که در زمین مسابقه بدرفتار باشم و در این مورد شک نکنید.

وی در مورد شکست یک بر صفر خروس‌ها برابر پرتغال هم اظهار داشت: واقعاً ناراحت و ناامیدیم. ما در این بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و موقعیت‌های بهتری نسبت به آنها خلق کردیم و اگر موفق به گشودن دروازه پرتغال می‌شدیم، گره بازی باز می‌شد. پرتغال هم از اندک موقعیت خود به گل رسید و در چنین مسابقاتی یک‌گل می‌تواند تعیین‌کننده همه چیز باشد. پرتغال موثر از ما بود.

هافبک وستهامی فرانسه که در این بازی عملکرد خیلی خوبی همچون بازی‌های اول خروس‌ها در این تورنمنت نداشت، اظهار داشت: اگر موفق به گشودن دروازه پرتغال می‌شدیم، آنها را مجبور به انجام بازی‌ هجومی می‌کردیم و در ضدحملات می‌توانستیم مجدداً به آنها ضربه بزنیم. گلی هم که در دقایق پایانی خوردیم، ظالمانه بودیم. ما بنا به دلایل زیادی در گلزنی ناکام ماندیم. در بازی با آلمان در حالی که مالکیت در اختیار آنها بود، دو گل زدیم. این بازی هم ما تیم برتر بودیم، اما حریف به گل رسید.

پایت صحبت‌های خود را اینگونه به پایان برد: در این تورنمنت هواداران استقبال خوبی از من کردند و همین کمک شایانی به من کرد. ما درست در گام آخر متوقف شدیم، اما به هر حال فوتبال همین است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس