مسابقات یورو 2016 با قهرمانی پرتغال به پایان رسید و تنها چیزی که حالا از آن باقی مانده آمار و اطلاعاتی است که عملکرد تیم‌ها را نشان خواهد داد.

دقیق‌ترین‌ تیم‌های یورو 2016 در ارسال پاس +جدولویژه نامه یورو 2016 مشرق - پرتغال در مسابقه فینال جام ملت‌های اروپا 2016 مقابل فرانسه میزبان به میدان رفت که در نهایت پرتغالی‌ها در غیاب فوق ستاره خود که به دلیل مصدومیت در نیمه نخست از میدان خارج شد موفق شدند با گل دقیقه 108 ادر به مقام قهرمانی برسند.
 
در این گزارش به عملکرد تیم‌ها در تعداد ارسال پاس و درصد پاس‌های صحیح آنها پرداخته‌ایم که بازهم اسپانیا از این نظر تیم برتر است و یکی از نکات جالب آن حضور سوئیس در بین پنج تیم نخست است.
 
اسپانیا: ماتادورها که وداع زودهنگامی با یورو داشتند با ارسال 2562 پاس در کل بازی‌های خود در این جام که 2340 عدد از آنها پاس صحیح بودند با ثبت 91 درصد پاس سالم بازهم از این حیث تیم برتر یورو بود.
 
سوئیس: حضور این تیم در این جدول آنهم با ثبت رکوردی مشابه اسپانیا کمی قابل تامدل است. سوئیسی‌ها در این جام توانستند مثل شاگردان دل بوسکه رکورد 91 درصد پاس صحیح را از خود به جای بگذارند. این تیم در یورو 2154 پاس رد و بدل کرده که 1947 پاس به مقصد رسیده است.
 
آلمان: قهرمان جهان در این جام تا مرحله نیمه نهایی پیش آمد اما در بازی مقابل میزبان شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. شاگردان یواخیم لو با ثبت 90 درصد پاس صحیح بعد از اسپانیا و سوئیس مقام سوم را از این حیث کسب کردند. آلمان‌ها در کل مسابقات این جام 4020 پاس رد و بدل کردند که از این تعداد 3639 پاس به طور سالم به مقصد رسید.
 
فرانسه: خروس‌ها در این دوره از مسابقات 88 درصد پاس صحیح در زمین مسابقه دادند. فرانسوی‌ها با ارسال 3519 پاس که 3112 عدد از آنها سالم به مقصد رسید از این حیث در رده چهارم جدول قرار دارند.
 
انگلیس: شاگردان روی هاجسون هم درست مثل فرانسه 88 درصد از پاس‌هایشان سالم بود. سه شیرها از 2001 پاس ارسالی 1767 بار موفق شدند توپشان را به هم تیمی خود برسانند.
 
دقیق‌ترین‌ تیم‌های یورو در ارسال پاس +جدول 
اما قهرمان یورو 2016 در این مسابقات موفق شد 86 درصد پاس صحیح در زمین رد و بدل کند. پرتغالی‌ها در مجموع مسابقات خود 3633 پاس دادند که 3150 پاس به مقصد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس