کد خبر 601703
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

آیت الله نوری همدانی بر تقویت اتحاد جهان اسلام و ارتباط شیعه و سنی و تشکیل جبهه متحد علمای اسلامی در برابر جبهه کفرتاکید کرد.

به گزارش مشرق، آیت الله نوری همدانی در دیدار سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای عراق در قم ، مسئله امروز را تقابل و مبارزه جبهه کفر و باطل به سرکردگی استکبار و صهیونیسم و ایادی آنان ، با جبهه ایمان و حق و ملتهای مسلمان کشورهای ایران  ،عراق ، سوریه ، لبنان و یمن دانست و گفت : در  این موضوع اتحاد شیعه و سنی و کشور های اسلامی در درجه اول اهمیت است.

وی با اشاره به نقش تحول آفرین انقلاب اسلامی ایران در ملتها و ایجاد بیداری اسلامی،اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حاصل ایمان ،توکل و توسل و اخلاق دانست و افزود : انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی چون با فطرت انسانی و مکتب اهل بیت(ع) هماهنگ است قدرتی بزرگ است و شکی نیست که روز به روز این قدرت رو به افزایش است.

وی با ابراز خرسندی از پیروزی های اخیر دولت و ملت عراق بر گروه تروریستی داعش برضرورت تقویت وحدت و همبستگی ملی عراق تاکید کرد.

آیت الله نوری همدانی تقویت ارتباط علمای جهان اسلام را برای تشکیل جبهه واحد در پیشتازی مبارزه با جبهه کفر و نفاق و صهیونیسم ضروری دانست و گفت  : دشمن تنها عراق را هدف قرار نداده بلکه هدف اصلی اسلام و حق است .

سید عمار حکیم هم در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات عراق در عرصه های سیاسی ، امنیتی ، فرهنگی و مذهبی و مبارزه با داعش بیان کرد و گفت : به رغم برخی کاستی ها روند عمومی امیدوار کننده است .

رئیس مجلس اعلای عراق ، جمهوری اسلامی ایران راپشتوانه عظیم و قدرتمند برای کشورش توصیف و از پشتیبانی های مقتدرانه ایران از دولت و ملت عراق تجلیل کرد .


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس