کد خبر 601556
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

منابع مصری روز یکشنبه اعلام کردند، نیروهای ارتش مصر در درگیری با تروریست ها در شیخ زوید، رفح و عریش واقع در استان سینای شمالی دست کم 14 تروریست را به هلاکت رساندند.

هلاکت 14 تروریست در سینای مصر
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه الکترونیکی روزنامه «الیوم السابع»، در درگیری نیروهای پلیس و ارتش با گروه های تروریستی در منطقه شیخ زوید، رفح و عریش همچنین 12تروریست بازداشت شدند.

جنگنده های مصری نیز با هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در منطقه شیخ زوید، مواضع آن ها را منهدم کردند.

روز گذشته (شنبه) نیز منابع امنیتی مصر از هلاکت «محمد موسی محیسن» سرکرده گروه تکفیری موسوم به «انصار بیت المقدس» در منطقه «وادی لصان» واقع در مرکز سینا خبر دادند.

انصار بیت المقدس خطرناک ترین گروه تروریستی در شبه جزیره سینا به شمار می رود و از چند ماه پیش نام خود را به ولایت سینا تغییر داده و با گروه تروریستی داعش بیعت کرده است.

گروه های تندرو فعال در این منطقه ناآرام از جمله ولایت سینا و گروه «اجناد مصر» مسئولیت بیشتر حملات تروریستی علیه نظامیان مصری را به عهده می گیرند.

ارتش مصر نیز برای مقابله با تروریست ها در سینا،‌ عملیات های گسترده نظامی را از چند ماه گذشته در این منطقه آغاز کرده است و با بهره گیری از جنگنده های «اف 16»، بالگرد های آپاچی و خودروهای زرهی، اماکن تجمع و پایگاه های تروریستی را هدف قرار می دهد.
 
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طفل صغیر ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    اف 16 و آپاچی دارید عرضه ندارید تکفیری ها رو شل و پل کنین حیفه نون .................. اینا باید مال ما میشدند !! ولی مشکلی نیست عمو پوتین هست کاموف 52 و میگ 29 پیشرفته میده ، قضیه حله بابا ............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس