معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: بهرام افشارزاده به عنوان سرپرست با باشگاه استقلال کار می‌کند.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه افتتاحیه مسابقات مدارس شطرنج آسیا در پاسخ به سوالی درباره سرپرستی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس و اینکه بهرام افشارزاده خود را مدیرعامل معرفی کرده اظهار داشت: خیر او سرپرست استقلال است اما کار مدیرعامل را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه هواداران اعتراض زیادی به نتایج استقلال و ادامه همکاری افشارزاده داشته‌اند، عنوان کرد: این تیم نتایج خوبی داشته و جزو 3 تیم برتر بوده که سهمیه هم گرفته است.

سجادی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا بحث واگذاری سرخابی‌ها مطرح است یا خیر، عنوان کرد: این 2 باشگاه فعلا در اختیار وزارت ورزش هستند.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره حمایت اسپانسرها و اینکه آیا این حمایت همچنان ادامه دارد، گفت: همانطور که می‌دانید فوتبال حرفه‌ای بدون اسپانسر و حمایت مالی نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد. بحث اسپانسر همیشه است.

وی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر انتشار قراردادهای سرخابی‌ها و اینکه برخی از بازیکنان مبالغ دیگری را در ازای گل زدن درخواست می‌کنند و این آیا دور زدن وزارت ورزش نیست، گفت: من زیاد وارد نیستم و اطلاعی ندارم.

سجادی درباره انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: بهتر است این موضوع را از خودشان بپرسید.

وی درباره اینکه شما در خصوص وضعیت کی‌روش اظهار نظر کردید در این مورد هم می‌توانید پاسخ دهید، تصریح کرد: من به هیچ وجه در مورد کی‌روش صحبت نکردم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که کی قرار است بحث سرپرستی فدراسیون‌ها تمام شود، عنوان کرد: بحث سرپرستی تمام نمی‌شود. وقتی رئیس فدراسیون دوره 4 ساله‌اش به پایان رسید ما سرپرست انتخاب می‌کنیم.

سجادی درباره زمان انتخابات کاراته و اینکه آیا قبل از المپیک انتخابات برگزار می‌شود، اظهار داشت: ثبت‌نام‌ها انجام شده. زمان انتخابات هم بستگی به پاسخ استعلام‌ها دارد. مانند اسکی که استعلام آمد و ما زمان انتخابات را اعلام کردیم.

وی همچنین درباره شرایط دوومیدانی در پاسخ به این سؤال که این فدراسیون 10 سهمیه المپیک گرفته اما هنوز دبیر ندارد، تصریح کرد: دبیر گذاشتند اما به دلایل شخصی نتوانست بیاید. به زودی دبیر را معرفی می‌کنیم.

سجادی همچنین در ادامه صحبت‌هایش از اختصاص بودجه به فدراسیون‌ها در 3 نوبت خبر داد.

وی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون تیراندازی بارها به دلیل مشکلات مالی اعتراض داشته، گفت: آنها خیلی خوب پول گرفتند. ممکن است یک فدراسیون بدهی زیادی داشته باشد اما باید کار را مدیریت کرد. نباید بیش از اعتبار هزینه کنیم. منظورم به همه فدراسیون‌هاست.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش شرایط سهمیه المپیک را خوب ارزیابی کرد و گفت: ما از سال 1948 تا 2016 در مجموع 640 ورزشکار داشته‌ایم که به طور متوسط در هر دوره 40 سهمیه کسب کردیم اما برای المپیک  2016 تا الان 63 سهمیه گرفته‌ایم که خوب است. کل مدال‌ها هم 60 تا بوده و امیدوارم نتایج خوبی در ریو شاهد باشیم. چون هم فدراسیون‌ها، ورزشکاران و هم مربیان زحمت می‌کشند.

وی در خصوص بازدید از استادیوم آزادی درباره شرایط صندلی‌گذاری‌ها گفت: مراحل نصب صندلی خوب است و این ورزشگاه آماده مسابقات مقدماتی جام جهانی است.

سجادی درباره مسابقات مدارس شطرنج آسیا خاطرنشان کرد: این یک کار پایه برای شطرنج است که کمک می‌کند این ورزش توسعه پیدا کند. ما در 2 سال گذشته در رشته‌های مختلف استعدادیابی کرده‌ایم و دستورالعمل‌های کانون‌های استعدادیابی به فدراسیون‌ها و استان‌ها ابلاغ شده است. در این طرح دولت به تنهایی نمی‌تواند کار کند و ما این مجوز را به علاقمندان می‌دهیم که مشارکت کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس