کد خبر 601344
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

نمونه‌های نهایی و اصلی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران از سوی شرکت اسپانسر پوشاک این تیم برای فدراسیون فوتبال ارسال شد.

به گزارش مشرق، نمونه‌های نهایی و اصلی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران از سوی شرکت اسپانسر پوشاک این تیم برای فدراسیون فوتبال از کشور ایتالیا از طریق پست DHL ارسال شد.

بر همین اساس و پس از اینکه بر سر طرح اصلی پیراهن تیم ملی مشکلاتی به وجود آمد که این موضوع باعث شد تا به اسپانسر پوشاک تیم ملی یعنی شرکت ایتالیایی جیووا هجمه وارد شود، این بار با دخالت فدراسیون فوتبال مقرر شد تا طرح‌های جدیدی به این منظور با تأیید فدراسیون برای تولید برای شرکت ایتالیایی ارسال شود.

البته در این بین روی بهبود کیفیت لباس‌ها نیز تأیید شده و مقرر شده بود تا طرح نهایی با بهترین کیفیت تولید شود.

در همین رابطه 3 طرح نهایی با کیفیت بهبود یافته در رنگ‌های و طرح‌های مختلف که مورد تأیید فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود به تازگی برای فدراسیون فوتبال ارسال شده تا در این مورد هرچه سریع‌تر تصمیم نهایی گرفته شود.

در هر صورت قرار است به زودی در این باره تصمیمات تازه‌ای گرفته شود تا تیم ملی برای دیدار با قطر از هفته اول مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با لباس جدید به میدان برود.

البته از جمله تغییرات عمده ایجاد شده در این طرح می‌توان به اضافه شدن دوباره یوز ایرانی به روی لباس‌ها اشاره کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    ایتالیا ؟!
  • امین ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    کل دنیا با سه شرکت آدیداس و نایک و پوما قرارداد می بندد ما با چه شرکتی ؟ نایک رو حالا میگیم آمریکاییه ولی اون دو تا ایرادشون چیه ؟ این شرکت اگه عرضه تولید لباس داشت پس چرا لباس های سری قبل که فرستاد به ایران به گفته آقای تاج باعث میشد بازیکنان بیشتر عرق کنند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس