کد خبر 601153
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

جواد عمادی محیط بان پارک ملی دنا غروب روز گذشته، هنگام گشت زنی در ارتفاعات خفر در ضلع شمالی پارک ملی دنا با متخلفان رو به رو شده و مورد اصابت تیر مستقیم آنها قرار گرفت و برای عمل جراحی به یاسوج منتقل شد.

یک محیط بان دیگر دنا به گلوله بسته شدبه گزارش مشرق، سید اسدالله هاشمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، با اعلام این خبر گفت: جواد عمادی محیط‌بان پارک ملی دنا غروب روز گذشته، هنگام گشت‌زنی در ارتفاعات «خفر» در ضلع شمالی پارک ملی دنا با متخلفان روبه‌رو شده و مورد اصابت تیر مستقیم آنها قرار گرفت.
 
وی افزود: خوشبختانه وضعیت جسمی این محیط‌بان که از ناحیه دست چپ مجروح شده رضایت‌بخش است و تا ساعات آینده در یاسوج مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
 
هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا ضاربان شناسایی و دستگیر شده‌اند گفت: گزارشی مبنی بر خروج این شکارچیان از منطقه دریافت نکرده‌ایم و پارک ملی دنا همچنان در محاصره ماموران ما قرار  دارد که امیدواریم به دستگیری این متخلفان بینجامد.
 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • mohsen ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    قضیه چیه این شکارچیا غیر مجاز انقدر خون خوار شدن؟؟ اگر حق تیر بدین به محیط بانان عزیز اینجور نمیشه ... فقط امیدوارم سرباز وظیفه رو وارد این یک مقوله نکنید
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    اصلا معلومه که محیط بانان از چه چیزی حراست میکنند که اینگونه سیبل متخلفان واقع شده اند ؟
  • 182 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    حق تیررو نمیشه بدن . 1-شکارچی داره یک حیوان رو شکار میکند و میکشد. 2-محیط بان باید به یک شکارچی که انسان است تیربزند و یا میمرد یا زخمی میشود.. 3- بحث شکارانسان و حیوان است داداش من ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس