دختر جوان بعد از آشنايي با پسري در تلگرام براي رسيدن به زندگي رؤيايي‌اش از خانه گريخت، اما پس از اينكه خود را در دام چهار شيطان اسير ديد، از پليس درخواست كمك كرد.

به گزارش مشرق، روزنامه جوان نوشت: هفته گذشته زن ميانسالي مأموران پليس تهران را از گم شدن ناگهاني دخترش با خبر كرد.
 
وي در توضيح ماجرا گفت: مدتي است دخترم آزيتا با من سر ناسازگاري دارد. او به خاطر كوچك‌ترين موضوعي مشاجره و مرا تهديد به فرار از خانه مي‌كند. مدتي قبل متوجه شدم از طريق شبكه اجتماعي تلگرام با زن جواني به نام شهره كه از شوهرش طلاق گرفته دوست شده است.
آنها شب و روز با هم ارتباط تلگرامي داشتند تا اينكه احساس خطر كردم و از دخترم خواستم ارتباطش را با او قطع كند، اما به حرفم گوش نداد و با من درگير شد. وي ادامه داد: شب گذشته دخترم در خانه خواب بود، اما وقتي صبح از خواب بيدار شدم، فهميدم شبانه وسايلش را جمع و فرار كرده است. ابتدا احتمال دادم به خانه شهره رفته باشد، اما وقتي به خانه او رفتم، مدعي شد از دخترم خبري ندارد با اين وجود من به او مشكوك هستم و از شهره شكايت دارم.
 
با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران در اختيار تيمي از كارآگاهان مبارزه با آدم‌ربايي پليس آگاهي قرار گرفت. كارآگاهان در نخستين گام به خانه شهره رفتند و در آنجا آزيتا را پيدا كردند.
 
سپس مأموران آزيتا و شهره را بازداشت و براي بازجويي به دادسراي جنايي منتقل كردند. آزيتا در بازجويي‌ها مدعي شد به خاطر درگيري با مادرش از خانه فرار كرده است. وي پس از دادن تعهد آزاد شد. شهره نيز مقابل قاضي پرونده با اظهار پشيماني تعهد داد تا پس از اين دختر فراري را به خانه‌اش راه ندهد و آزاد شد.
   
فرار دوباره
 
در حالي كه چند روزي از ماجرا نگذشته بود، مأموران پليس از درگيري دو زن با خبر و در محل حاضر شدند. خيلي زود مشخص شد كه دعوا اين بار هم بين مادر آزيتا و شهره اتفاق افتاده است، بنابراين اين دو زن دوباره به دادسراي امور جنايي منتقل شدند و مقابل قاضي سيفي قرار گرفتند.
 
شاكي گفت: پس از اينكه شهره تعهد داد ارتباطش را با دخترم قطع كند متوجه شدم آنها باز هم با هم از طريق تلگرام ارتباط دارند، تا اينكه دوباره دخترم نيمه شب از خانه فرار كرد. اين بار قبل از اينكه به اداره پليس بروم به خانه شهره رفتم تا دخترم را به خانه برگردانم. وقتي وارد خانه او شدم، آزيتا همراه پسر جواني در خانه او بود. شهره با من درگير شد و دخترم از فرصت استفاده و همراه پسر جوان از خانه فرار كرد.
 
شهره هم در ادعايي گفت: شب قبل در خانه بودم كه آزيتا زنگ زد. او در حالي كه گريه مي‌كرد، از من خواست تا در خانه‌ام پناهش دهم. آزيتا مي‌گفت با مادرش درگير شده و مادرش او را كتك زده است و الان جايي براي خواب ندارد. آزيتا آنقدر التماس كرد تا اينكه دلم به حالش سوخت و او را به خانه‌ام راه دادم. روز بعد پسر مورد علاقه‌اش هم به خانه من آمد كه ناگهان مادرش سر رسيد و با من درگير شد. مادر آزيتا با مشت و لگد به جان من افتاد و آزيتا هم همراه پسر مورد علاقه‌اش فرار كرد.
 
پس از اين ادعا، زن تنها براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي پرونده بازداشت شد.
 
اسارت دختر فراري در دام 4 شيطان
 
در حالي كه جست‌وجو براي يافتن دختر فراري ادامه داشت، آزيتا به اداره پليس رفت و از اسارت در دام چهار پسر شيطان‌صفت خبر داد.
 
وي در حالي كه دست و پايش از شدت ترس هنوز مي‌لرزيد، گفت: من هيچ وقت به نصيحت‌ها و حرف‌هاي مادرم توجهي نداشتم و فكر مي‌كردم او مانع خوشبختي من است. مدتي قبل با پسر جواني از طريق تلگرام آشنا شدم و او به من ابراز علاقه كرد تا اينكه به خاطر او از خانه فراري شدم. روز حادثه وقتي مادرم مرا در خانه شهره پيدا كرد با پسر مورد علاقه‌ام از خانه شهره بيرون آمدم. پس از اين، پسر مورد علاقه‌ام مرا در خيابان رها كرد و من تنها شدم. در حالي كه ساعتي در خيابان سرگردان بودم به پاركي در غرب تهران رفتم. در حالي كه هوا رو به تاريكي مي‌رفت، پسر جواني خودش را به من نزديك كرد. وقتي به او گفتم از خانه فرار كرده‌ام به من قول داد مرا به خانه يكي از بستگانش ببرد تا شب را در خيابان نمانم. او مرا سوار موتورسيكلتي كرد و به خانه‌اي متروكه در حوالي كرج برد. پسر جوان مرا در خانه‌اي حبس كرد تا اينكه ساعتي بعد همراه سه پسر ديگر به خانه برگشت و. . . .
 
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه كارآگاهان به دستور قاضي آرش سيفي، بررسي‌هاي تخصصي خود را براي شناسايي و دستگيري چهار پسر شيطان‌صفت آغاز كردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    خدا لعنت کنه شما گرگهای انسان نما رو
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    حقشه
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    حالم بهم میخوره چرا از این خبرا میذاری
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    این دختره به تست هوش نیاز داره
  • ایزا ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    حماقت کرده اما حقش نیس. خدا این بلا رو سر هیچ خونواده ای نیاره. طرف دق مرگ میشه.
  • سروش ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    منظورت، شما گرگهای انسان نماست دیگه؟!!
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    خلایق هر چی لایق. حقته.
  • احسان ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    1 0
    درسته کار اشتباهی کرده. ولی واقعا حق هیچ دختری این اتفاق نیست. خدا نیاره برا هیچ کس زندگی طرف و خانواده اش نابود میشه و هیچ وقت به حالت عادی برنمیگرده.
  • احسان ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    اگه اطلاع از این خبرها برا نوجوونها و جوونها نباشه . مطمئن باش آدمای بیشتری گیر این گرگ صفتهای ادم نما میوفتن. متاسفانه ضرر دنیای مجازی برا جامعه ما و به خصوص جوونها از سودش خیلی کمتر هست.
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    به نظرم با پسرها نباید کاری بکنند. چه شیطان صفتی؟! دختره خودش مشکل داشته است وگرنه این همه فرار کردن از خانه نصف شب و بعد هم سوار ترک موتور پسر شدن و... برای نشان دادن ماهی ای که صحیت هم می کند که نبوده است!
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    به نظرم با پسرها نباید کاری بکنند. چه شیطان صفتی؟! دختره خودش مشکل داشته است وگرنه این همه فرار کردن از خانه نصف شب و بعد هم سوار ترک موتور پسر شدن و... برای نشان دادن ماهی ای که صحیت هم می کند که نبوده است!
  • ناشناس ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    ناشناس9:58 شما دیگه چرا خودتو شریک جرم می کنی .این دختر اشتباهی بدتر از اشتباه اول کرده به جای اینکه برگرده خونه ،خودشو تو چاه انداخته ،البته اون پسرا باید به شدت مجازات بشوند.
  • ناشناس ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    منفی می دم خیلی زیاد
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    دری وری میگی چرا دختره نباید میرفت وقتی میره یعنی تنش میخاره دیگه
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    این چه ربطی به تلگرام داره؟ دختره نقدا توی پارک به کسی که نمی‌شناخته پا داده! حالا حتما باید گودرز را به شقایق مرتبط کنید؟
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    احمق چرا قرار مگر عاقبت را نمی دانستی بابا اسلام درست گفته اجازه پدر را شرط کرده چون دخترها عموما در این سنین نیاز به حمایت دارند بوسیله عاقل دلسوز مثل پدر
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    دوستان عزیز ! فکر می کنید کسیکه خودش رو در معرض سیل قرار میده ، سیل مقصره یا شخص در معرض سیل قرار گرفته ؟
  • سعید ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    از نظرات چنین برمیاد که اکثریت اقایون از دور و حتی شاید نزدیک دستی بر آتش دارند!!
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    منظورش دخترست
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    تو این روزگار دخترانی که به هیچ صراطی مستقیم نیستن زیاد شدن هیچ کس و هیچ چیزم نمی تونه افسار این هارو بکشه هر بلایی سرشون بیاد حقشونه چون تو اطرافشون هم می بینن اما باز دوس دارن شیلنگ تخته بندازن .
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    جوانی و ساده دلی !!!
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    کسیکه غلط اضافی میکنه پای تبعاتش هم باید بشینه فرار کرده اون هم عاقبتش البته این موضوع هیچی از بدی کار اون پسرها کم نمی کنه و اونها هم باید مجازات بشن
  • مهدی ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    تقصیر این کارگردان های غرب زده ماست دیگه نه این دختر. هی نشون میدن عشق پاک و بچه سوسول های خوب و مهربون و مذهبی های سنگدل و ضد پاکی و مهربونی. خب معلومه به بچه سوسول ها اعتماد می کنه دیگه. باورش نمیشه چون تو سینما دیده فکر می کنه واقعیت هم همینه. بابا، گناه کار حرف شیطان رو گوش کرده. شما از کجا مطمئنی دیگه گوش نکنه. گناه ظاهر و باطن. برای همین به هیچ کس اعتماد نکن چه ظاهر خوب و چه ظاهر بد که دیگه حتما. باز خدا رو شکر کنه زنده است.
  • اذربایجانی ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    1 0
    کسی منکر اشتباهات بسیار بد این دختر خانم نیست ولی نباید فراموش کنیم ما انسانها هر کدوممون میتونیم خیلی اشتباهات بزرگتری بکنیم اگه نظر خداوند نباشه
  • خان محمد علی آقا ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    حقش نیست ، خیلی خیلی خیلی حقشه البته حق اون چهارنفر هم اعدامه ، شهره نیز نباید فراموش شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس