کد خبر 600193
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

نیروی انتظامی استان بوشهر از زخمی‌شدن هشت نفر و مرگ یک تن دیگر در درگیری با پلیس در شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش مشرق، با کشته شدن یکی از اهالی نخل تقی شهرستان عسلویه توسط ماموران نیروی انتظامی، درگیری‌ها بین تعدادی از اهالی این منطقه و پلیس باعث ایجاد التهاب در سطح شهر شد که با تلاش فرماندهی انتظامی و همکاری سپاه، معتمدین محلی و مردم جو آرام شد.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر در جدیدترین اطلاعیه خود، جزئیات دیگری از درگیری روز چهارشنبه با پلیس شهرستان عسلویه را منتشر کرد.

نیروی انتظامی در این اطلاعیه آورده است: در پی درگیری در اسکله نخل تقی شهرستان عسلویه بین ماموران انتظامی و تعدادی از افراد محلی در تعاقب توقیف یک دستگاه خودرو، یک نفر از افراد محلی مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: پس از این حادثه تعدادی از افراد سوءاستفاده‌گر به قصد تصرف به یکی از مقرهای پلیس حمله‌ور شدند که در این حادثه هشت نفر زخمی شدند.

نیروی انتظامی اعلام کرد: در حال حاضر با حضور فرمانده انتظامی استان و با همکاری معتمدین محلی و اعضای شورای تامین شهرستان و مردم نخل تقی، اوضاع آرام و تحت بررسی و کنترل است.

اظهارات دادستان بوشهر

دادستان بوشهر در ارتباط با درگیری شهر عسلویه به یکی از رسانه ها اظهار داشت: در این حادثه که در اسکله نخل‌تقی شهرستان عسلویه روی داد، یک نفر کشته شد و مراجع قضایی در حال انجام تحقیقات پیرامون این موضوع و علت درگیری هستند.

علی حسن‌پور با اشاره به همکاری اهالی منطقه و معتمدین و شورای اسلامی و ائمه جمعه برای ایجاد جوی آرام در منطقه، اضافه کرد: هم‌اکنون وضعیت خوبی در شهرستان حاکم است.

وی در ارتباط با اینکه این فرد قاچاقچی بوده یا نه، بیان کرد: فعلا با توجه به عدم کشف کالای قاچاقی در این ارتباط، موضوع برای دستگاه قضایی محرز نیست و تحقیقات در حال انجام است.

دادستان بوشهر افزود: مامور یاد شده برای انجام تحقیقات در اختیار دستگاه قضایی است و در صورتی که جرمی محرز شود برخوردهای قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • 182 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    0 0
    اگر قاچاق نبود به پاسگاه حمله نمیکردن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس