کد خبر 599815
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

سر آلکس فرگوسن آلاردایس را گزینه خوبی برای هدایت انگلستان می داند.

به گزارش مشرق، سر آلکس فرگوسن می گوید که سم آلاردایس بهترین گزینه انگلیسی هدایت این کشور می باشد. پس از استعفای روی هاجسون در پی حذف از رقابت های یورو 2016، اتحادیه فوتبال انگلستان به دنبال جانشینی برای وی است.
 
 

به گزارش Squawka، مارتین گلن رییس اتحادیه فوتبال انگلیس، گفته که آن ها تنها به دنبال گزینه های انگلیسی نیستند ولی سرمربی اسبق شیاطین سرخ معتقد است که بیگ سم، می تواند گزینه خوبی برای سه شیرها محسوب شود.

فرگوسن باور دارد که تجربه بالا در زمینه مربیگری در لیگ برتر، چیزی است که به این مربی 61 ساله در برابر سایر گزینه ها مزیت می بخشد. فرگوسن در این باره به اسکای اسپورتس گفته است: مشکلی وجود دارد و به این خاطر است که انتظار می رفت انگلستان خوب کار کند ولی این گونه نشد و این واضح است. پس آن ها باید روی طرح دوم شان کار کنند. فکر کردن به شخص دارای صلاحیت سخت است و این در حالی است که تنها سه مربی انگلیسی در لیگ برتر تیم داری می کنند. با تجربه ای که سم دارد، او گزینه ای انکار نشدنی است. ولی به عقیده من آن ها بایستی دقیق تر به جست و جو بپردازند تا گزینه درستی را گزینش کنند. اگر آن شخص سم باشد، خوب است. ولی آن ها باید شخصی دارای ظرفیت، با سواد تاکتیکی و البته عرق به ملت را انتخاب کنند. شکر خدا من انتخاب کننده نیستم چون این واقعا کار دشواری است ولی سم به خاطر تجربه اش در لیگ برتر، بهترین گزینه انگلیسی است.

سه شیرها تا اوایل ماه سپتامبر بازی دیگری ندارند و در این مدت باید سرمربی جدیدشان را گزینش کنند. در آن ماه، انگلستان باید در نخستین بازی اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 به مصاف اسلواکی برود؛ همان تیمی که در رقابت های یورو 2016 با نتیجه 0-0 برابرش متوقف شدند.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس