کد خبر 599691
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹

فعالان قرآنی در آخرین روز از ماه مبارک رمضان، دل‌نوشته‌های خود را در وداع با ماه مبارک رمضان منتشر کرده‌اند.

به گزارش مشرق، هادی صلح‌جو، مجری برنامه‌های صداوسیما در آخرین پست اینستاگرامش نوشته است: میهمان برنامه ما بود. در حرم مطهر امام راحل، مثل همیشه خوش درخشید هم سخنرانی و هم قرائت دعای پایان مراسم بسی عالی اجرا شد. استاد حاج عباس سلیمی به معنای حقیقی سربازی حضرت قرآن را عهده‌دار است، خوشا به سعادت او که سال‌های عمر خود را خالصانه در خدمت به قرآن سپری کرده است، ان‌شاالله همیشه سلامت و تندرست باشید استاد.


وداع اینستاگرامی فعالان قرآنی با ماه رمضان

حدیث بندگی، در آخرین پست اینستاگرامی نوشته است: «فصل رمضان جز به خـدا کار نـدارم/ غیر رطـب اشک به افطار ندارم/ افسوس که ایام خدا رفت ز دستم/ زین غصه به جز چشم گهربار ندارم/ گفتم رخ دلدار در این ماه ببینم/ چشمی که شود لایق دیدار ندارم/ از بغض شکسته دل خونم چه بگویم/در بی کسی‌ام غیر تو غمخوار ندارم/ من خسته شدم از خود و این نفس‌پرستی/ یا رب مددی، جز دل بیمار ندارم/ هر وقت که مشغول مناجات تو گشتم/ آن دم به جهان غصه ی بسیار ندارم/ صد قافله رفت و من بیچاره بماندم/ زین درد به جز آه گهربار ندارم/ بر سیب دلم آفت عصیان چو ضرر زد/ آن میوۀ کالم که خریدار ندارم/ گر آمده ام بر سر بازار مناجات/ جز عشق حسین درهم و دینار ندارم/ گر سائلم، صاحب خانه تو کریمی/ من دست گدایی سوی اغیار ندارم» سعید محمدی


وداع اینستاگرامی فعالان قرآنی با ماه رمضان


بچه‌ شیعه، در آخرین پست اینستاگرام‌اش نوشته است: آخرین سحری


وداع اینستاگرامی فعالان قرآنی با ماه رمضان

مرتضی طلایی، عضو شورای شهر، در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان به کودکان بی‌سرپرست سر زده است که در این خصوص نوشته است: در آخرين روز و شب‌های ماه پر خیر و برکت رمضان فرصتی دست داد تا میهمان دست‌هایی کوچک با قلب‌هایی بزرگ باشم. کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرستی که به همت همکار ارجمندم سرکار خانم دکتر معصومه آباد در مجموعه طلیعه مهرطاها نگهداری و سرپرستی می‌شوند.گشتي هم در بازارچه خیریه‌ای که برپا شده بود تا عواید آن صرف امور بچه‌ها شود زدیم. به راستی که این قبیل کارها همت بلند و عزمی سستی‌ناپذیر می‌خواهد که ان‌شالله خداوند منان کمک‌شان کند.

وداع اینستاگرامی فعالان قرآنی با ماه رمضان

وی در ادامه نوشته است: وقتی این کودکان عزیزتر از جان را در آغوش داشتم به این فکر فرو رفتم که براستی چه علتی باعث می‌شود که کودکی در فراغ و تنهایی پدر و مادرش روزگار بگذراند و چه غمی برای او بالاتر از این که هم‌سن و سال‌های خود را در آغوش پدر و مادر ببیند. به خصوص به پدران و مادرانی که به هر علتی فرزندان خود را رها می کنند، توصیه می کنم بیایید کمی با هم مهربانتر باشیم. بیاییم در این واپسین روزهای ماه مهر و الفت با معبود از کوله‌بار معنوی که اندوخته‌ایم خرج مهرورزی به همنوعان خود و به خصوص کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و کودکان کار کنیم، که بدون شک رضایت پروردگار در گرو رضایت و خشنودی این کودکان سختی دیده است. گاهی خدا می‌خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد. وقتی دستی را به یاری می‌گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس