کد خبر 599670
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲

بازیکن تیم مانشافت در خصوص عدم گلزنی اش در رقابت های یورو 2016 پاسخ های جالبی به خبرنگاران داد.

به گزارش مشرق، توماس مولر ستاره تیم ملی آلمان تاکید می کند از اینکه در مسابقات یورو 2016، نتوانسته است گلزنی کند نگران نیست و تنها به فتح این تورنمنت فکر می کند. ستاره تیم بایرن موینخ، با 9 گل در دور مقدماتی آقای گل تیم ملی آلمان بود ولی در تورنمنت یورو 2016، با وجود شانس های گلزنی خوبی که در اختیارش قرار گرفت همچنان موفق به گلزنی نشده است.

به هر حال، مولر می گوید گلزنی برای او مهم نیست و فقط موفقیت به همراه تیم ملی آلمان است که برای او اهمیت دارد. تیم ملی آلمان در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف فرانسه، میزبان یورو 2016 می رود. به نقل FFT، مولر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی که در مارسی برگزار شد، گفت:

    گلزنی، چیزی نیست که باعث انگیزه و انرژی (سوخت) در من می شود. شاید تنها باعث شود که از بیرون، خوب به نظر بیایم. البته که دوست دارم گلزنی کنم، اما در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، من به عنوان آقای گل این رقابت ها، تورنمنت را به پایان رساندم. من در مرحله نیمه نهایی به دلیل محرومیت غایب بودم و پس از آن ما به خانه برگشتیم. در برزیل، به من بیشتر خوش گذشت! اما زدن یک گل به من کمک می کند که دیگر در مورد سئوال های این چنینی مبنی بر عدم گلزنی ام، پاسخ ندهم!

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس