کد خبر 599603
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

عدم انعکاس حرکت پرشور و مردمی روز قدس از سوی رسانه های غربی تنها نشانگر غرض ورزی و زاویه داشتن آنها با مسلمانان است و خط بطلانی بر ادعای آزادی خواهی آنهاست.

 به گزارش مشرق، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار شد که ملت مسلمان ایران و سایر کشورهای اسلامی در گرمترین روزهای سال با زبان روزه با حضور میلیونی خود حماسه ای نو در حمایت از مظلومان جهان خلق کردند.

بلندترین و گرمترین روزهای سال

ماه رمضان المبارک در سال پیش روی، در بلندترین  روزهای سال قرار گرفت. طول روزها نزدیک به 17 ساعت بود. این در حالی است که بلندترین روزهای سال به دلیل تابش خورشید در عمودی ترین نقطه به زمین گرمترین روزهای سال است. همزمانی این دو موضوع روزه گرفتن را سخت تر می کند.

طبیعی است که روزه داران تلاش کنند برای کاستن از سختی روزه داری در بلندترین و گرمترین روزهای سال تمهیدی اندیشند تا کمتر در گرما قرار گیرند اما با این وجود روز قدس مجالی بود که عقل معاش ادیش را در برابر عقل معاد اندیش تسلیم کرد. روزه داران در دمایی بالاتر از 40 درجه به خیابان ها آمدند.کف خیابان ها گام های استوار آزادگان مسلمان را لمس کرد و حامیان قدس و فلسطین به مصاف استکبار آمدند.

مدعیان آزادی بیان کام فروبستند

توصیف حضور روزه داران در گرمترین روزهایسال با زبان روزه در زبان نمی گنجد و هر نگاهی را مبهوت حضور خود خواهد کرد. اما مدعیان آزادی بیان و مروجان انتشار رسانه ای چگونه در برابر این حرکت عظیم و اعجاب آور سکوت کردند. خبرگزاری ها و رسانه های غربی سکوت اختیار کردند و از این حرکت بزرگ دم نزدند.

اگر به دو سال قبل بازگردیم زمانی پس از حملات داعش در فرانسه به مجله شارلی ابدوحامیان حقیقی داعش راهپیمایی نمایشی ضد تروریستی برگزار کردند  در مراسمی که کمتر از یک ساعت به طول انجامید و در روزهای نخستین پاییز تحت تدابیر شدید امنیتی با حضور سران استعمار برگزار شد رسانه غربی چنان بوق های تبلیغاتی خود کوک کردند و به فریاد زدن پرداختند که تا چند هفته انعکاس آن در گوشه و کنار کشورهای غربی شنیده می شد. اما در مقابل حضور چند ده میلیونی یک ملت که به نماز پر شکوه جمعه ختم شد ساکت ماندند. حرکتی که در حمایت از مظلومترین انسانهای روی زمین صورت گرفته است ملتی که مورد تعرض 7 ده تجاوز وغصب قرار گرفته است و قدرت های استعماری از غاصبان حق این مظلومان حمایت می کنند.

اثبات دروغ استعمار

عدم انعکاس حرکت پرشور و مردمی روز قدس از سوی رسانه های غربی تنها نشانگر غرض ورزی و زاویه داشتن آنها با مسلمانان است و خط بطلانی بر ادعای آزادی خواهی آنهاست.

مقاومت تنها گزینه است

آنچه از اثبات دروغ سلطه گران در وهله دوم قابل توجه و برای مسلمانان قابل تامل است این است که این دروغگویان در بیان مدعاهای خوش ظاهری مثل صلح و دموکراسی و آزادی اندیشه هیچگاه صادق نیستند لذا با این اصلاحات ظاهر فریب هرگز  به گوهر حقیقت نخواهیم رسید و احقاق حق تنها با مبارزه در تمامی میدان  ها به دست خواهد آمد. این مقاومت است که به فرجام حقیقت انسان های مظلوم را واصل خواهد ساخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس