کد خبر 599321
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

سرمربی سابق رئال مادرید بعد از مدتها سکوت خود را شکست و از مشکلاتی که خارج از این باشگاه برای او به وجود آوردند سخن به میان آورد.

به گزارش مشرق، به نقل از Fox Sports، انتخاب رافائل بنیتس به عنوان سرمربی رئال مادرید یکی از بدترین تصمیماتی بود که فلورنتینو پرس گرفت. رئیس باشگاه رئال تصمیم گرفت با وجود مخالفت‌های زیادی که وجود داشت بنیتس را به عنوان جایگزین کارلو آنچلوتی انتخاب کند اما این مربی تنها چند ماه دوام آورد و جای خود را به زین الدین زیدان داد که البته این تغییر جواب داد و رئال توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

بنیتس که معمولا عادت به سکوت داشت درباره جدایی خود از رئال مادرید و تجربه کوتاه مدت خود در این تیم سخن به میان آورد و گفت: پیشنهاد مربیگری در تیم شهرم را به من دادند و نمی‌توانستم آن را رد کنم. همواره آرزو داشتم که روزی این فرصت نصیبم شود تا هدایت رئال را برعهده گیرم و در نهایت هم این پیشنهاد به من داده شد و لحظه‌ای درنگ نکردم. در رقابت‌های لیگ شرایط خوبی داشتیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم خوب نتیجه‌ گرفته بودیم اما به یکباره همه چیز به هم ریخت و دیگر کنترل مشکلات غیر ممکن شد.

او ادامه داد: فلورنتینو پرس از همان ابتدا با صراحت تمام با من صحبت کرد. او تاکید کرد که باید در رقابت‌های لیگا خوب نتیجه بگیریم. من بازیکنان بزرگی در اختیار داشتم و همه چیز به خوبی پیش می‌رفت. من با بازیکنان هیچ مشکلی نداشتم؛ چه با بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند و چه با آنهایی که نیمکت نشین بودند رابطه خوبی داشتم. رئال بازیکنان بسیار حرفه‌ای در اختیار داشت و من با همه آنها رابطه خوبی داشتم. هیچ مشکل داخلی در تیم وجود نداشت اما باید بگویم که مشکلات بیرونی شرایط را برای من به هم زد.

بنیتس در پایان سخنان خود گفت: دیدار پایانی که به عنوان سرمربی رئال مادرید روی نیمکت این تیم نشستم برابر والنسیا بود. در آن دیدار بازیکنان رئال با انگیزه بسیار بالایی بازی کردند و همه تلاش خود را به کار گرفتند. یک بار دیگر تکرار می‌کنم که من با هیچ بازیکنی مشکل نداشتم اما در بیرون از زمین مشکلاتی برای من به وجود آوردند و همین هم باعث شد که در نهایت از رئال جدا شوم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس