کد خبر 599150
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳

بیل در مورد نیمه نهایی یورو 2016 صحبت کرده است.

گرت بیل: رونالدو بازیکن خارق العاده ای استبه گزارش مشرق، تیم های ملی ولز و پرتغال در نیمه نهایی یورو 2016 باید به مصاف یک دیگر بروند. این جدالی بین کریستیانو رونالدو و گرت بیل نیز هست. سرمربی ولز نیز اعتقاد دارد این دو در بازی هیچ دوستی باهم ندارند. خود بیل نیز چند روز قبل گفته بود بین او رونالدو جدالی نیست.

به نقل از میرر، گرت بیل در آخرین صحبت هایش اعلام کرده است که تیم کشورش می تواند رونالدو را مهار کند و پای به فینال یورو بگذارد.

بی شک کریستیانو رونالدو یک بازیکن خارق العاده است و همه می دانند او قادر است که چه کند. این بازی بین ما دو تا نیست، بین دو ملت است.ما در رئال مادرید عالی هستیم و از ابزی کردن در کنارهم لذت می بریم. ما می دانیم تیم هایی که با آن ها بازی کردیم یا می کنیم بازیکنان و ستاره های خوبی دارند اما در مورد ما تیم بودن مهم است. تیم، برای ما ستاره است. در تیم ما ستاره ای وجود ندارد و ما همه مانند هم تلاش می کنیم. در ابتدا باید به بازی نیمه نهایی فکر کنیم و اگر کارمان را درست انجام دادیم، می توانیم به آینده بیندیشیم.

ین دیویس و آرون رمزی به علت محرومیت در بازی نیمه نهایی حاضر نیستند. بیل در این رابطه گفت: بی تردید این مسئله برای آن ها خیلی سخت است اما آن ها سعی می کنند این را نشان ندهند. آن ها هر کاری می کنند تا از تیم حمایت کنند. این به ما انگیزه می دهد تا خوب بازی کنیم و به فینال برویم تا آن ها بار دیگر بازی کنند. این قانون یوفا سخت گیرانه است باید در چنین مراحلی بازیکنان بخشیده شوند.  

وی در مورد په په در تیم پرتغال حضور دارد گفت: په په بازیکن عالی است.  او در رئال مادرید باور نکردنی است. او یک ورزشگاه حرفه ای و یک انسان بزرگ است. قطعا اگر مشکل مصدومیتش ادامه دار باشد نبودنش یک ضرر بزرگ است اما می دانم او هر کاری می کند تا به بازی برسد.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس