کد خبر 599102
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

معترضان اوکراینی در اعتراض به سیاست‌های جدید لهستان در خصوص تشدید بازرسی‌ها و کنترل‌های مرزی در مرزهای این کشور در آستانه اجلاس ناتو، در جاده‌های منتهی به لهستان تجمع کرده و ترافیک سنگینی را ایجاد کرده‌اند.

تجمع معترضان اوکراینی در مرز با لهستان
به گزارش مشرق، سخنگوی پلیس لهستان اعلام کرد، معترضان اوکراینی در اعتراض به سیاست‌های جدید ورشو در اعمال کنترل‌های مرزی شدیدتر به دلیل برگزاری اجلاس سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در ورشو، در جاده‌های ورودی مرز لهستان تجمع کرده و راه را بسته‌اند.

به دلیل این تجمع اعتراض آمیز ترافیک سنگینی در این مرز ایجاد شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، معترضان در شهر «لویو»‌ اوکراین در جاده منتهی به مرز با لهستان تجمع اعتراض آمیزی را بر پا کرده‌اند که این تجمع در اعتراض به سیاست اجرایی جدید لهستان برای برقراری کنترل‌های مرزی شدیدتر در آستانه اجلاس ناتو در ورشو برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، لهستان از امروز صبح یک سری بازرسی‌ها و کنترل‌های شدیدتر مرزی را در مرزهای خود با کشورهای جمهوری چک، آلمان، لتونی، اسلوواکی، روسیه، بلاروس و اوکراین به اجرا گذاشته است. کنترل‌ها و بازرسی‌ها همچنین در فرودگاه‌ها و بندرهای این کشور نیز در مدت زمان برگزاری اجلاس ناتو در ورشو در تاریخ 8 و 9 جولای (18 و 19 تیرماه) تشدید خواهد شد.

اندکی پس از انتشار این خبر، گزارش‌هایی در رسانه‌های اجتماعی دست به دست شد مبنی بر اینکه فعالان معترض اقدام اعتراضی دیگری را نیز برنامه ریزی کرده و قصد دارند ایست مرزی «Shehyni» در مرز با لهستان را نیز ببندند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس