کد خبر 598948
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان معتقد است که ظاهر و باطن سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون کشتی یکی نیست.

به گزارش مشرق، پرویز هادی پس از شکست مقابل کمیل قاسمی در مسابقه انتخابی المپیک وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان اظهار داشت: اگر قرار بود انتخابی برگزار کنند، این مسابقه باید فروردین‌ماه برگزار می‌شد که کشتی‌گیران تمرین داشتند و خود را برای حضور در مسابقات آماده می‌کردند. آن موقع به ما اعلام کردند با قاسمی به تورنمنت می‌رویم و هرکسی بهترین نتیجه را گرفت، به المپیک می‌رود.

وی افزود: مهم این بود که ما در تورنمنت‌ها بهترین نتیجه را بگیریم و هر کسی بهترین نتیجه را گرفت، المپیکی شود، اما نمی‌دانم چرا به یک‌باره تصمیم تغییر کرد و مسابقه انتخابی برگزار کردند.

آزادکار 125 کیلوگرم کشورمان با انتقاد از رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: خادم متأسفانه به من گفته بود که فقط به تورنمنت ارمنستان بروم و قرار نبود با کمیل قاسمی مسابقه و رودررو داشته باشیم. بعد از اینکه از ارمنستان برگشتیم، با من تماس گرفتند و گفتند جلسه گذاشته‌ایم که باید 15 روز دیگر مسابقه انتخابی برگزار کنید.

هادی ادامه داد: وقتی پرسیدم که چرا چنین تصمیمی گرفته‌اند و چرا باید مسابقه انتخابی برگزار شود، گفتند که شورای فنی چنین تصمیمی گرفته است.

وی بار دیگر از سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون انتقاد کرد و گفت: متأسفانه ظاهر و باطن خادم یکی نیست و من از این ناراحتم. مردم فقط ظاهر را می‌بینند. به ما گفته بودند رودررو مصاف نمی‌دهیم، اما برای ما مسابقه انتخابی گذاشتند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    چه ربطی به ظاهرو باطن داره؟ باز از یکی گله داریم ،به حق یا به غلط،کامل وجود طرف رو انکار کردیم؟
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    پرويز هادي درست ميگه .. درود بر ايشان ..
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    ربطش اینه که به طرف می گن برو تو فلان مسابقات قهرمان شو تا بری المپیک بعد طرف میره قهرمان می شه اما خبری از رفتن به المپیک نیست و باید مسابقه ی انتخابی بده. گرفتی ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس