بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: وقتی که بمیرم داد و فریاد هیچ فایده ای ندارد چون شرایط فعلی مهم است که می خواهم در آن زندگی کنم وگرنه بعد از مردنم حتی اگر هزار دسته گل هم سرمزارم بیاورند دردی را دوا نمی کند.

به گزارش مشرق، صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون با اشاره به بیکاری این روزهایش گفت: در حال حاضر درخانه و مشغول کدبانویی هستم. برای انجام کارهای تصویری از من دعوت نمی کنند و دلیل این موضوع را نمی دانم و فقط این را می دانم که هیچ کار خلافی انجام نداده ام.

وی ادامه داد: در مورد افرادی که به طور مدام پیشنهاد بازی در آثار مختلف را دارند نمی توانم هیچ چیز بگویم چون نمی خواهم با غیبت کردن، گناه کنم فقط این را می دانم که برای من و امثال من کاری وجود ندارد.

کیانفر تصریح کرد: واقعا دلم می خواست آقایان کارگردان در جایی بودند که در آنجا حضور پیدا می کردم و خطاب به آنها می گفتم که چه گناهی کرده ام که مرا برای هیچ کاری دعوت نمی کنید چون نه ناتوان هستم،‌ نه آلزایمر دارم بلکه سرپا و سالم هم هستم.

این پیشکسوت عرصه بازیگری تلویزیون همچنین اظهار کرد: به اندازه ای از فضای بازیگری دور افتاده ام که از هیچ چیز خبر ندارم و چند سال است که هیچ کاری انجام نداده ام. آخرین کار من سریال "کیمیا" بود که در آن نقش پیری عاطفه رضوی را بازی کردم و دو روز با جواد افشار همکاری داشتم اما همان نقش کوتاه را هم مردم دوست داشتند.

بازیگر سریال "کیمیا" همچنین یادآور شد: متاسفانه نه اهل پول هستم که بگویم به همین دلیل مرا دعوت نمی کنند چون اصلا کسی به من پولی نمی دهد اما با این وجود دوست دارم کار کنم و مردم هم از این که تصویر مرا نمی بینند ناراحت هستند. وقتی بازیگر سالخورده ای مثل من را برای حضور در هیچ کاری دعوت نمی کنند، دلم را می شکنند.

وی افزود: وقتی که بمیرم داد و فریاد هیچ فایده ای ندارد چون شرایط فعلی مهم است که می خواهم در آن زندگی کنم وگرنه بعد از مردنم حتی اگر هزار دسته گل هم سرمزارم بیاورند دردی را دوا نمی کند.

کیانفر اظهار کرد: هیچ کس به یاد من نیست و تنها، گاهی خانه سینما یادی از من می کند. البته تنها جایی که می توانم دلم را به آن خوش کنم رادیو است اما در آنجا هم کار کم شده اما با این حال گاهی برای حضور در نمایش های رادیویی شبکه نمایش از من دعوت می کنند و همین اندازه که آدم را از خانه خارج می کنند باعث می شود که افسرده نشوم و همین برایم خیلی ارزش دارد.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: من و امثال من هیچ تفریحی نداریم و مجبور هستیم درخانه بمانیم به همین دلیل ممکن است دچار افسردگی شویم که این موضوع خوب نیست،‌ من دوست ندارم افسرده شوم.

وی با اشاره به گذران زندگی خود در شرایطی که کاری به وی پیشنهاد نمی شود گفت: از نظر مالی چون بازنشسته هستم، طبق معلوم سایر بازنشسته ها چندرغاز حقوق می گیرم.

بازیگر سریال "کیمیا" همچنین گفت: اتفاق هایی که در زمینه کم کاری بازیگرانی مانند من و امثال من رخ داده به اقتصاد مربوط نمی شود بلکه به آقایان تهیه کننده و کارگردان مربوط می شود همانطور که پیش از ماه مبارک رمضان سریالی در حال ساخته شدن بود که من در یکی از اپیزودهای آن حضور پیدا کردم اما هیچ چیزی به بنده داده نشد اما در همین حد که سایر بازیگرها را دیدم حال بهتری پیدا کردم.

وی خاطر نشان کرد: اگر سیگار فروش بودم الان حداقل یک خانه داشتم. بنده و بازیگران پیشکسوتی همچون داریوش اسدزاده عمر خود را در راه بازیگری گذاشتیم و فراموش نمی کنم که اسدزاده از بازیگران توانمند و پیشکسوتی است که حق دارد این روزها مشغول به کار باشد.


منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس