کد خبر 598814
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه در پی برد مقابل ایسلند و رسیدن به نیمه نهایی یورو 2016 تاکید کرد تیمش به دنبال گرفتن انتقام از آلمان است.

به گزارش مشرق، به نقل از اکیپ، اولویه ژیرو بهترین بازی خود با پیراهن تیم ملی فوتبال فرانسه را به نمایش گذاشت و موفق شد با دو گلی که برابر ایسلند به ثمر رساند، زمینه را برای پیروزی پرگل خروس‌ها فراهم کند.

ستاره باشگاه آرسنال بسیار خوشحال است که تاثیرگذار ظاهر شده است. او بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز می خواهم به تیم ملی فوتبال ایسلند به خاطر تلاش بسیار زیادی که داشت تبریک بگویم. آنها تیم بسیار خوبی در یورو بودند. به خوبی می دانستیم که بازی کردن برابر این تیم باانگیزه و سخت‌کوش، آسان نیست. برای پیروزی برابر ایسلند تلاش زیادی از خود نشان دادیم و در نهایت هم به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم.

او درباره این سوال که آیا این بهترین نمایش او با پیراهن فرانسه بوده است نیز پاسخ داد: نمی دانم. پیش از این هم بازی خوب داشتم اما ممکن است حق با شما باشد و این بهترین بازی من با پیراهن تیم ملی فوتبال فرانسه باشد.

ستاره فرانسه ادامه داد: شرایط بازی امروز بسیار متفاوت بود. در دیدارهای قبل همواره شروع بدی داشتیم و در نیمه دوم به خود می آمدیم و دروازه حریف را تهدید می کردیم اما در این دیدار همه چیز متفاوت بود و در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کردیم. بازی آن‌گونه که می خواستیم به پایان رسید. نشان دادیم که می توانیم شروع خوبی هم داشته باشیم.

فرانسه در نیمه نهایی باید به مصاف آلمان برود. ژیرو درباره رویارویی با ژرمن ها نیز گفت: بازی با قهرمان جهان بسیار متفاوت خواهد بود. رقابت به اوج حساسیت خود رسیده است. آلمان در جام جهانی اخیر ما را حذف کرد. به دنبال انتقام گرفتن از این تیم هستیم.

او در پایان سخنان خود گفت: در دیدار دوستانه اخیر خود برابر آلمان به پیروزی رسیدیم اما بازی رسمی متفاوت است. از هواداردان می خواهیم با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کنند تا بهترین بازی‌مان را برابر آلمان به نمایش بگذاریم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس