سرمربی ایسلند گفت: نیمه اول عملکرد خوبی نداشیم، به نوعی سردرگم بودیم و فرانسه کنترل بازی را در دست داشت و به واقع مانند فلج ها مقابل میزبان بازی کردیم.

به گزارش مشرق، لارس لاگربک، شکست سنگین تیمش برابر فرانسه در آخرین بازی‌ از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016، جایی که مردانش با نتیجه 5 بر 2 مغلوب خروس‌ها شدند را پذیرفت و گفت با وجود این باخت سنگین به عملکرد مردان خود افتخار می‌کند.

لاگربک 67 ساله که با حذف تیمش از یورو، دوران پنج ساله مربیگری  او هم در تیم ملی ایسلند به پایان رسید تا از این پس دیگر مربی ایسلندی‌ها یعنی هیمر هالگریمسون به تنهایی هدایت این تیم را برعهده بگیرد، گفت: کاری که بازیکنانم در این رقابت‌ها انجام دادند آن هم در اولین دوره حضورش در یورو خارق‌العاده بود. حضور ما در این رقابت‌ها تجربه‌ای بی‌نظیر و عالی بود.

لاگربک درباره بازی هم گفت: ما در همان نیمه اول بازی فلج شدیم و در اکثر دقایق تیمی منفعل نشان دادیم. شاید بازیکنان‌مان تحت تأثیر موفقیت بزرگی که برای رسیدن به این مرحله کسب کرده بودند، قرار گرفتند.

لاگربک همچنین تأکید کرد: ما برای رسیدن به چنین جایگاهی 4 سال و نیم تلاش کردیم و در این مدت کار در تیم ملی ایسلند برای من مایه افتخار بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس